ارور Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out..

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهارور Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out..
ehsan40 4 سال قبل

سلام من وقتی میخام وارد اینستاگرام بشم این ارور رو میده.

Confirm it’s You to Login

We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.

Follow the next steps within 1 day so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

باید چی کار کنم.با تشکر



2 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
مشکل جدید اینستاگرام: درخواست تأیید شماره تلفن و مسدود شدن بی‌دلیل اکانت کاربران!

اخیراً برخی از کاربران اینستاگرام با مشکل لاگ‌اوت شدن اکانت و یا مسدود شدن آن بدون هیچ دلیلی مواجه شده‌اند. این مشکل اینستاگرام ظاهراً فراگیر بوده و کاربران زیادی را آزرده‌خاطر کرده است.
در چند روز اخیر برخی کاربران گزارش داده‌اند که اینستاگرام بی‌دلیل آن‌ها را از اکانت خود خارج کرده و هنگام ورود مجدد نیز با مشکلاتی روبرو هستند. برخی از این اکانت‌ها با پیام خطای مبنی بر مسدود شدن یا حذف شدن اکانت خود مواجه شده‌اند درصورتی‌که ظاهراً کاری خلاف قوانین این اپلیکیشن انجام نداده‌اند. برخی دیگر نیز با پیام تأیید شماره مواجه شده‌اند که از انجام این‌کار ناتوانند.
به گفته اینستاگرام این اکانت‌ها حذف نشده‌اند و این شرکت در جریان مشکلات کاربران قرار داشته و در حال بررسی برای رفع مشکل است.

با این وجود اگر با اکانت دیگری سری به این پروفایل‌ها بزنید با پیام Sorry, this page isn’t available مواجه می‌شوید که معمولاً مربوط به اکانت‌های حذف یا غیرفعال شده است. به نظر می‌رسد اکانت‌های غیرفعال شده مشابهتی با یکدیگر ندارند؛ برخی صفحات شخصی هستند، برخی مربوط به کسب‌وکارها بوده و برخی دیگر نیز شاید حتی پستی نداشته باشند!
به هر حال به نظر می‌رسد این کاربران در فعالسازی اکانت خود دچار مشکل هستند و پیامک تأیید شماره نیز برای آن‌ها ارسال نمی‌شود. پس اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید حداقل فعلاً نمی‌توانید کاری برای فعالسازی اکانت خود انجام دهید و باید منتظر حل مشکل از سوی اینستاگرام باشید.

دوست عزیز
احتمالا به دلیل اینکه با یک دستگاه اقدام به ساخت اکانت های زیادی کردید و از طرفی احتمالا با vpn یا چند دستگاه مختلف سعی کردید وارد اکانتتون بشید اینستا نیاز داره تا هویتتونو تایید کنه
تو همین پیام باید یه لینک یا چیزی باشه یا ایمیلی برای احراز هویت ارسال میشه.
ایمیلتونو چک بفرمایید . همچنین میتوانید از قسمت کامنت همین سوال با ما در ارتباط باشید .
مطلب مرتبط : تغییر فونت ایسنتاگرام 

 

باتشکر,
تیم پشتیبانی

ehsan40  

این کار هارو کردم پیام هم اومد زدم و یک تیک سبز زد بود بالاش نوشه بود تا ۲۴ ساعت دیگر صبر کنین. بعد امروز همین اروری که بالا صفحه هست اومد ولی پایینش به جای که بنویسه LEARN MORE بنویسه نوشتهAPPEAL چی کار کنم اکانتم بر میگرده

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بای همچنان ۷۲ ساعت دیگر دوست عزیز صبر کنید اینستاگرا مدر حال بررسی اکانت شما است .

ehsan40  

بعد اکانتم بر میگرده

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

اینستاگرام در این ۷۲ ساعت اکانت شما را بررسی میکند احتمال بازگشت وجود دارد اما در صورتی که مشکل رفع نشد با ما در ارتباط باشید

ehsan40  

سلام خسته نباشین الان نزدیک ۱۰ روز صبر کردم ولی باز هم همون ارور رو میده اگه میشه راهنمایی کنین

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

در مواردی نظیر لاگین به حساب کاربری با نام کاربری و پسورد اشتباه ممکن است با این پیغام مواجه شوید. اینستاگرام به منظور حفظ امنیت حسابتان شما را از اکانت خارج کرده . ترجیحا مدتی صبر کنید و پس از یکی دو روز مجددا برای ورود به اکانت خود تلاش کنید. اگر این کار جواب نداد لطفا اپلیکیشن پارالر را نصب کرده و از طریق این اپلیکیشن وارد شوید اگر مشکل یا راهنمایی در این اپلیکیشن نیاز دارید به ما اطلاع دهید . 
دانلود اپلیکیشن

ehsan40  

سلام وقتی میخام اکانتم رو میخام بزنم که وارد شه اینو مینویسهYour account has been disabled for violating our terms: http://instagram.com/about/legal/terms/ از طریق اپیکیشن اینستا نمیرم. از کروم وارد اینستا میشم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله دوست عزیز اکانت شما توسط اینستاگرام دیسیبل شده و متاسفانه در حال حاضر جز صبر راه دیگری نیست در این مواقع اینستاگرام معمولا اکانت را ازاد نخواهد کرد متاسفانه بسیاری از کاربران با این مشکل روبرو شدند و تنها دلیل برخورد با این ارور نقض بعضی از قوانین اینستاگرام است .