مشکل باز نشدن موزیک پلیر در ویندوز 10

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل باز نشدن موزیک پلیر در ویندوز 10
hamed 3 سال قبل

سلام خسته نباشید 
ببخشید برای ویندوز من مشکلی به وجود اومده موزیک پلیر رو باز نمیکنه و قتی روش کلیک میکنم یه حالت دانلود مانند زیرش میاد . یه مشکل دیگه هم که وجود داره اینه که در نوار taskbar گزینه ی تاریخ و زمان و اعلانی که بغلش وجود داره هم باز نمیشه . حتی میزان صدا هم باز نمیشه و نمیتونم وای فای رو هم مشاهده کنم
ممنون میشم راهنمایی کنید تا مشکلم برطرف بشه

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
به دلایلی سایت برای مدتی در دسترس نبود به همین دلیل باعث تاخیر در پاسخ دهی به سوالات شما عزیزان شد و از شما بابت این مشکل پوزش میطلبیم , در حال حاضر سایتدر دسترس است و تیم ساپا گپ اماده پاسخ دهی به سوالات شما عزیزان .
لطفا قربان بر روی لینک زیر کلیک کرده و مراحل تیم پشتیبانی را قدم به قدم انجام دهید و مطمن شوید که که مراحل را به درستی انجام داده اید پس از انجام فعالیت سیستم را ری استارت کرده و مجدد تست کنید موارد را در صورتی که موارد پابرجا بود به ما در قسمت کامنت این سوال اطلاع دهید .
اموزش اپدیت ویندوز ۱۰
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.