مشکل بالا نیاوردن ویندوز

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل بالا نیاوردن ویندوز
FatemehNazari 3 سال قبل

سلام وقتی که هنزفری مخصوص موبایل را به کامپیوتر متصل کردم کامپیوتر خود به خود خاموش شد هنزفری را خارج کرده و آن را روشن کردم که صفحه windows error recovery را آورد و دیگر نمی اورد با اینتر و f8 و هر گونه اطلاعات دیگر در اینترنت خواستم آن را درست کنم که نشد  لطفا کمکم کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
با توجه به نوع بیان کردن مشکل توسط شما دوست عزیز سعی کنید در اولین فرصت سیستم سخت افزاری خود را به یک متخصص سخت افزار کامپیوتر نشان دهید تا از سلامت آن اطمینان خاطر کند . 
همچنین مشکل میتواند از هنذفری شما نیز باشد , 
برای مثال هنذفری شما یک مشکل اتصالی داشته باشد و بعد از متصل شدن به پورت USB که در مادربرد است , دچار خراب شدن سخت افزار های مهم شما شده باشد . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی