مشکل-درایور-گرافیک

ADS


امیر 3 سال قبل

سلام من گرافیک gt 630 4gb دارم و برای آپدیتش از خود سایت انویدیا آپدیت ورژن ۴۶۰ رو گرفتم ولی موقعه ی آپدیت ارور میده (nvidia graphics driver is not compatible with this version of windows) این ارور رو میده میشه کمک کنید؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و دقیقا مطابق با روشی که گفته شده است قدم به قدم جلو رفته در صورتی که به مشکل بر خوردید در قمست کامنت همین سوال به ما اطلاع دهید . 
نصب نشدن کارت گرافیک nvidia

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

Amirr  

ممنون از پاسختون ولی متاسفانه من قبلنا تک تک کار های گفته شده رو انجام دادم نزدیک به ۷ بار درایور نسخه ی جدید رو با مشخصات دقیق گرافیکم دانلود کردم ولی بازم همون ارور رو داشتم و همینطور ویندوز رو هم عوض کردم ۲ بار ولی بازم مشکل حل نشد

Amirr  

هیچ بازی هم درست و حسابی الان با این ورژن فریم نمیده یعنی درکل انگار دارم یک چهارم قدرت گرافیکیم رو توی بازی و برنامه ها میگیرم بدجوری اعصاب خورد کنه

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

با توجه به توضیحات شما ممکن است گرافیک شما مشکل سخت افزاری داشته باشد
پیشنهاد میکنیم حتما توسط یک متخصص از نزدیک برسی شود تا مشکل شناسایی شود