مشکل در نصب ویندوز 10 از روی دی وی دی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل در نصب ویندوز 10 از روی دی وی دی
ARKM82 3 سال قبل

با سلام خدمت شما.وقتی میخوام ویندوز۱۰ رو از روی دی وی دی بوتبل روی سیستمم نصب کنم،ارور زیر رو میده:
https://s17.picofile.com/file/8418600168/media_driver_issues.png
حتی چند تا ورژن از چندتا شرکت مختلف مثل گردو و … رو امتحان کردم ولی همشون موقع نصب همین ارور رو میدن.
سیستمم هم سیستم خوبیه و ویندوز های دیگه به راحتی جواب میدن ولی ویندوز ۱۰ این مشکل رو داره

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیز,

لطفا با کلیک بر روی لینک زیر دقیقا مطابق با روش گفته شده ویندوز ۱۰ را نصب بفرمایید. 
 اموزش نصب ویندوز ۱۰ و مشاوره

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

ARKM82  

با سلام دوباره خدمت شما.من آخرین نسخه ویندوز ۱۰ رو هم دارم ولی همه ی نسخه های ویندوز ۱۰ روی سیستم من همین مشکل رو دارن

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

در ادامه برخی از راهکار های رفع این مشکل را برای شما قرار میدهیم آن ها را تست کرده و نتیجه را به ما اعلام فرمایید
بررسی شرایط مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۰ در رفع ارور Load Drive
اگر شما قبلا از ویندوز های ۷ و ۸ استفاده می کردید و اکنون قصد ارتقا به ویندوز ۱۰ را گرفته اید و با این ارور مواجه شده اید، به عنوان اولین کار باید اطمینان حاصل کنید که سخت افزار مورد نیاز را برای نصب ویندوز ۱۰ داشته باشید. ویندوز ۱۰ به حداقل سیستم سخت افزاری زیر نیاز دارد:

  • RAM: مقدار رم شما برای ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت باید حداقل ۲ گیگابایت و برای ویندوز ۱۰ ۳۲ بیت، حداقل ۱ گیگابایت باشد.
  • CPU: پروسسور سی پی یو شما باید حداقل ۱GHz یا سریعتر باشد.
  • HDD: برای نصب ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت حداقل باید ۲۰ گیگابایت فضای خالی هارد داشته باشید که این مقدار در ویندوز ۱۰ ۳۲ بیت معادل ۱۶ گیگابایت است.
  • GPU: پردازنده گرافیکی شما باید DirectX 9 به بالا را با WDDM 1.0 driver ساپورت کند.
  • Display: حداقل رزولوشن مانیتور شما باید از ۸۰۰×۶۰۰ به بالا باشد.

این سیستم حداقلی است و برای اجرای روان تر باید از رم و.. بالاتری استفاده کنید. همچنین قبل ارتقا ویندوز پیشنهاد می کنیم بایوس خود را آپدیت کنید.
تغییر پورت USB برای رفع مشکل No Device Drivers Were Found در نصب ویندوز
اگر شما از فلش یو اس بی استفاده می کنید، ممکن است مشکل از درایو USB کامپیوتر شما باشد. برای حل این مشکل باید ابتدا ابزار Media Creation را که متعلق به خود مایکروسافت است را دانلود کنید و یک درایو نصب روی USB ایجاد کنید. سپس طبق معمول کامپیوتر خود را از درایو فلش بوت کنید و نصب ویندوز را شروع کنید. صبر کنی تا همه فایل ها برای نصب بار گذاری شوند. تنظیمات خود را انتخاب کنید و روی Install Now کلیک کنید.
هنگامی که پیام خطا Load driver را مشاهده کردید، روی Cancel کلیک کنید. درایو USB خود را خارج کنید و آن را به یک پورت دیگر وصل کنید. حال روی Install Now کلیک کنید و باید فرآیند نصب از اینجا ادامه یابد. با این روش مشکل اکثر کاربران حل می شود.
تغییر پورت USB برای رفع مشکل No Device Drivers Were Found در نصب ویندوز
استفاده از فلش دیگر برای رفع ارور No Device Drivers Were Found
گاه ارور Load Driver هنگام نصب ویندوز ۱۰ و.. به دلیل ناسازگاری برخی از فلش ها پیش می آید. توصیه می شود ضمن نصب ابزار Media Creation که در مرحله قبلی به آن اشاره شد، از فلش های دیگر استفاده کنید. همچنین اگر کامپیوتر شما از پورت های USB 2.0 و USB 3.0 استفاده می کند، سعی کنید از پورت USB 2.0 استفاده کنید. پورت های USB 3.0 معمولا نوار آبی رنگ روی خود دارند.
رفع ارور Load Driver در نصب ویندوز و تغییر SATA به IDE برای رفع آن
گاه ممکن است دستگاه شما از پورت اتصال IDE استفاده کند اما رسانه نصب کننده ارتباط دستگاه را با پورت SATA را چک کند و در نتیجه با ارور درایو هنگام نصب ویندوز مواجه شوید. برای حل این مشکل به BIOS بوت شوید. سپس بسته به مدل کامپیوتر خود، به یکی از تنظیمات زیر که آن ها مشاهده می کنید بروید:

  • Advanced, Storage
  • Configuration, Drive
  • Configuration, or IDE
  • Configuration

سپس با استفاده از Set SATA As یا SATA Configuration به حالت SATA Mode وضعیت خود را تغییر دهید. در نهایت تنظیمات اعمال شده را ذخیره کنید و خارج شوید. اکنون باید بتوانید ویندوز را بدون مشکل نصب کنید.
ارور Load driver و تغییر SATA به IDE برای رفع آن
اعمال تغییراتی در تنظیمات BIOS برای رفع مشکل نصب نشدن ویندوز
اگر شما در حال تلاش برای نصب نسخه ۶۴ بیت ویندوز هستید و با این مشکل مواجه شده اید، ابتدا به بایوس بوت شوید و گزینه های Legacy USB و Legacy BIOS را غیر فعال کنید. قبل از اتصال درایو فلش مطمئن شوید که گزینه AHCI فعال باشد. همچنین USB 3.0 settings باید روی auto باشد.
اعمال تغییراتی در تنظیمات BIOS برای رفع مشکل نصب نشدن ویندوز
دانلود مجدد فایل های نصب شده برای حل مشکل نشناختن هارد درایو در موقع نصب ویندوز ۷ و..
از آنجایی که مشکل در فایل های مورد استفاده برای نصب ویندوز می تواند باعث بروز ارور Load Driver هنگام نصب ویندوز ۱۰ و.. شود، پیشنهاد می کنیم بار دیگر فایل صحیح را دانلود و یا کپی کنید تا در صورت وجود مشکل، رفع شود. سعی کنید فایل را از خود مایکروسافت دانلود کنید و از آخرین نسخه استفاده کنید. همچنین استفاده از فلش مموری یا رسانه نصب با کیفیت و با برند معتبر را فراموش نکنید.
آپدیت بودن درایور ها برای رفع ارور Load Driver در نصب ویندوز
روی مای کامپیوتر یا This PC راست کلیک کنید و Manage را بزنید. در صفحه Device Manager اگر علامت زردی را روی دستگاهی مشاهده کنید، درایور آن اشکال دارد.
آپدیت بودن درایور ها باری حل مشکل نصب نشدن ویندوز
در صورت دیدن چنین موردی اقدام به آپدیت کردن و یا حذف و نصب مجدد درایور آن دستگاه نمایید و سپس فرآیند نصب ویندوز را مجدد انجام دهید.
 

ARKM82  

با سلام دوباره.سیستمم برای ویندوز ۱۰ اوکیه همچنین درایور ها هیچ مشکلی ندارند.آیا راهی هست که ویندوز رو از روی دی وی دی بوتیبل به طور مستقیم(بدون استفاده از فلش مموری) نصب کنم و مشکل این ارور حل بشه؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بهتر است شما یک بار با فلش تست فرمایید اگر مشکل رفع نشد بهتر است سیستم شما توسط یک متخصص از نزدیک برسی شود