مشکل در کارت گرافیک لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل در کارت گرافیک لپ تاپ
مهدی محرمی 2 سال قبل

من یه لپ تاپ dell alienware دارم ، یک گرافیک intel داره و یک گرافیک مجزا Amd هم داره.
ولی یه مدتی هستش که گرافیک amd رو تشخیص نمیده ، توی device manager فقط intel رو نشون میده ولی وقتی show hidden رو فعال میکنم اونجا به صورت کمرنگ نوشته میشه.
روی صفحه هم که راست کلیک میکنم و میخوام وارد برنامه amd بشم می نویسه no amd driver installed.
درایور هم میخوام که نصب کنم اخطار میده که گرافیک amd رو پیدا نمیکنه روی این سیستم.
ولی بعضی وقتا که لپ تاپ رو روشن میکنم می بینم که گرافیک رو تشخیص داده ، ولی اکثر مواقع تشخیص نمیده ، دو هفتس که اینجوری شده.
من این سوال رو هفته پیش از شما پرسیدم و شما امروز برام لینک نصب درایور amd رو فرستادین،همه ی کارهایی که شما گفتین رو انجام دادین ولی وقتی میخوام درایور رو نصب کنم ارور ۱۷۳ میده و میگه گرافیک در این سیستم تشخیص داده نشد ، این مشکل بعضی مواقع هست و بعضی مواقع نیست.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه ارور ۱۷۳  بسیار ارور خطرناکی می باشد و توصیه ان است که یک مرتبه ویندوز را تعویض کرده و با روش گفته شده درایور را نصب کنید اگر مشکل برخوردید برای تعویض و یا اپدیت بایوس به یک متخصص مراجعه کنید اما اگر مشکل رفع نشد این احتمال وجود دارد که کارت گرافیک اسیب دیده باشد . 

اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمانممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.