مشکل در گوشی و میکروفون لب تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل در گوشی و میکروفون لب تاپ
Mnsre 4 سال قبل

سلام خسته نباشید
دوربین لب تاپم اصلا بالا نمیاد تو حالت عادی ولی وقتی با استفاده از شبیه ساز با تلگرام دوربینشو باز میکنم روشن میشه … میشه بگین من چ کنم تا مشکل دوربینم حل شه؟
و اینکه ی مشکل دیگه هم بود اونم اینکه میکروفونش اصلا وویس رو ضبط نمیکنه در حالی ک من لب تاپ هایی رو دیدم ک بدون هندرفری یا هدفون وویس رو ضبط میکنه(منظورم موقع استفاده از تلگرامه)… در حالی ک این لب تاپ با هندزفری هم وویس رو ضبط نمی کنه…. بی زحمت برای اینم راهنماییم کنید..
لب تاپم hpمدل a6 با ویندوز ۷ می باشد…

4 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
دو مشکلی که شما با ان برخورد کردید تنها به دلیل اپدیت نبودن یا نصب نبودن کارت درایور دوربین و میکروفن لپ تاپ شماست , باتوجه به اینکه  از ویندوز ۷ استفاده میکنید کار شما بسیار سخت می باشد و می بایست ابتدا با توجه به نوع لپ تاپ خود درایور های مربوطه برای دوربین و میکروفن را دانلود کرده و نصب نمایید , اما در صورتی که از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید میتوانید خیلی اسان به update کردن ویندوز , این درایور ها به صورت خودکار بر روی ویندوز شما نصب خواهند شد .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

Mnsre  

دستتون درد نکنه
پس من بهتره برم ویندوزم رو update کنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خواهش میکنم
بله تست کنید و نتیجه را به ما اعلام فرمایید

Mnsre  

میگم ک
راه دیگه نداره من فعلا با همین ویندوز درستش کنم میکروفو؟
چون دانلود کردن ویندوز جدید نت زیادی مصرف میکنه
و اگرم بخوام ببرم بیرون درست کنم نمیشه بخاطر همین کرونا و این حرفا:/
بی زحمت اگه روشی هست بگین من انجام بدم
خیلی ممنون میشم ازتون

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

متاسفانه با توجه به شرایط یا باید درایور ها را دانلود کنید و یا صبر کنید بعد از باز شدن مغازه ها به آن ها مراجعه فرمایید

Mnsre  

سلام خسته نباشید
من رفتم ویندوز ۸.۱ رو نصب کردم
و مجبور شدم دوباره شبیه ساز رو نصب کنم
و این باعث شده دوباره مث اولش بشه و نرم افزار ها رو باز نکنه مثل گوگل پلی یا …
میشه کمکم کنید و بگید مشکل از کجاست؟

Mnsre  

میشه پاسخگو باشین من واقعن عجله و نیاز دارم ب این نرم افزار:/

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز خیلی خیلی معذرت میخواهیم بابت یک سری مشکلات مقداری دیر پاسخ دوستان ارسال شد از این به بعد این مشکل دیگر اتفاق نخواهد افتاد , دوست عیز اگر ممکن است نام شبیه ساز را برای ما بیان کنید , ایا از شبیه ساز های دیگر استفاده کرده اید ؟ مشخصات کامیپوتر خود را نیز برای ما بیان کنید تیم فنی ان را سریعا بررسی میکنم و به شما پاسخ خواهد داد , مجددا به دلیل طولانی شدن زمان پاسخ از شما عدر میخواهیم .

Mnsre  

خیلی ممنون
منم از دیر جواب دادنتون تعجب کردم
از bluestacke
لب تاپ hp a6
ویندوز۸.۱

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

بله متاسفانه این مشکل در سرور رخ داده بود و دیگر تکرار نخواهد شد قربان ,
آموزش اتصال اکانت گوگل به بلو استکس برای رفع ارور ۴۰۳ در Bluestacks
خطای ۴۰۳ در بلواستکس بدلیل سینک نشدن اکانت گوگل با برنامه می باشد که لازم است پس از نصب و اجرای برنامه با وارد کردن جیمیل خود این مشکل را رفع کنیم. اگر شما اکانت جیمیل ندارید باید یکی بسازید

 

خیلی از اوقات پیش می‌آید که نیاز داشته باشیم یک نرم افزار اندروید را روی رایانه اجرا کنیم. در این صورت راهکارهایی وجود دارد. یکی از آنها نصب نرم افزار BlueStacks روی کامپیوتر است. برنامه BlueStacks در سیستم عامل‌ های رایانه‌ ای نصب می شود و نیاز به ۲ گیگابایت حافظه رم دارد. بعد از اینکه این نرم افزار را نصب کردید شما باید به اینترنت وصل شوید تا اطلاعات مورد نیاز دانلود شود این کار به صورت خودکار انجام می شود.
 
بعد از اینکه اطلاعات و فایل های مورد نیاز از اینترنت دانلود شد باید برنامه بلو استکس هویت شما را تایید کند به همین دلیل باید برنامه را اجرا کنید و وارد اکانت گوگل یا جیمیل خود شوید.
حالا با نرم افزار BlueStacks باید نرم افزار مورد نظرمان را روی سیستم عامل سیستم نصب کنیم. برای نصب نرم افزار ۲ روش وجود دارد. روش اول این است که به اینترنت وصل شویم و در کادر جستجوی برنامه بلواستکس نام نرم افزار اندروید را وارد کنیم، بعد از ظهور نام نرم افزار روی دکمه Install کلیک می کنیم.
 
روش دوم این است که ما فایل APK را داریم و می خواهیم آن را روی بلو استکس سیستم عامل کامپیوتر نصب کنیم. برای اینجام این کار روی فایل APK دابل کلیک می کنیم و صبر می کنیم تا برنامه مورد نظر روی سیستم عامل اندریود بلواستکس نصب شود. به جای این کار می توانید فایل APK را کشیده و در نرم افزار بلواستکس رها کنید. با این کار عملیات نصب شروع می شود
 
حال ممکن است در طی مراحلی که در بالا توضیح دادیم با خاطاهایی روبرو شوید و این سوال که چرا بلو استکس باز نمیشود؟ برای شمان نیز پیش آید ،در ادامه پست امروز انزل وب روش های رفع مشکل برنامه bluestacks را به شما آموزش خواهیم داد.
آموزش اتصال اکانت گوگل به بلو استکس برای رفع ارور ۴۰۳ در Bluestacks
خطای ۴۰۳ در بلواستکس بدلیل سینک نشدن اکانت گوگل با برنامه می باشد که لازم است پس از نصب و اجرای برنامه با وارد کردن جیمیل خود این مشکل را رفع کنیم. اگر شما اکانت جیمیل ندارید باید یکی بسازید
 

بلواستکس را اجرا کنید و سپس روی گزینه Play store بزنید تا از شما حساب کاربری درخواست شود بعد روی دکمه Sign in تپ کنید. حالا جیمیل خود را وارد کنید و منتظر سینک شدن اکانت شوید. وارد ستینگ برنامه شده و از قسمت Account,Google مشاهده کنید که جیمیل شما ثبت شده است یا خیر. حالا میتوانید برنامه های دلخواهتان را از پلی استور دانلود کنید.
 

حل مشکل خطا Failed To Connect To Server در بلواستکس کامپیوتر
این خطا بیشتر زمانی رخ می دهد که شما قصد نصب یک برنامه یا اپلیکیشن جدید داشته باشید و معمولا پس از راه اندازی مجدد برنامه از بین خواهد رفت ولی ممکن است در دفعات بعدی دوباره رخ دهد. پس برای حل همیشگی آن بهتر است راه حل های زیر را انجام دهید.
راه حل اول : غیرفعال کردن آنتی ویروس و فایروال برای رفع خطای BlueStacks و حل مشکل نصب نشدن
بعضی وقتها آنتی ویروس یا فایروال هایی که روی سیستم خود نصب کرده اید باعث سینک نشدن اکانت گوگل با بلواستکس می شود. بنابراین آنتی ویروسی که استفاده می کنید را غیر فعال کنید، بلواستکس را اجرا کنید و پس از همگام سازی حساب گوگل خود با BlueStacks ،آنتی ویروس را مجددا فعال کنید.
 
راه حل دوم : حل مشکل باز نشدن و لودینگ BlueStacks با تغییر مجوز
گاهی اوقات ممکن است که مجوز های مورد نیاز کاربر بلو استکس را نداشته باشید و باعث ارور در نصب Bluestacks شود. درایو C را باز کنید و به پوشه (Program Files (x86 بروید، پوشه بلو استکس را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید.
bluestacks-failed-connect-server-properties-menu
روی سربرگ Security کلیک کنید و بعد روی Edit کلیک کنید.
bluestacks-failed-connect-server-edit
حلا گروه یا نام کاربر مورد نظر خود را انتخاب کنید و ستون Allow قسمت Full control را تیک بزنید و روی Apply و بعد OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود.
 
bluestacks-failed-connect-server-full-control
راه حل سوم: تغییر تنظیمات DNS و حل مشکل Failed To Connect To Server نرم افزار بلواستکس
گاهی اوقات درگیری DNS نیز ممکن است باعث مشکل باز نشدن و یا لودینگ بلو استکس شود. برای تغییر تنظیمات DNS وارد کنترل پنل شوید و Network And Sharing Center را انتخاب کنید در قسمت چپ پنجره باز شده گزینه change adapter settings را انتخاب کنید. روی کانکشن شبکه تان راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
 
در پنجره باز شده روی Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4 کلیک کنید و properties را انتخاب کنید.
bluestacks-failed-connect-server-properties-ipv4
و داخل کادر Preferred DNS Server مقدار ۸٫۸٫۸٫۸ را تایپ کرده و در Alternate DNS مقدار ۸٫۸٫۴٫۴ را وارد کنید و بعد OK کنید.
bluestacks-failed-connect-server-dns-change
 
دوست عزیز اگر ممکن است است راه کار های بالا را نیز بررسی کنید؟ ایا در مسیر با اروری مواجه میشوید ؟ اگر ممکن است بیان کنید blue stack  را از کدا مسایت دانلود کردید ممنون میشویم . لطفا هر اروری که با ان بر خورد میکنید را برای ما ذکر کنید.

Mnsre  

من از سایت سافت گذر دانلود کردم
البته من چون ویندوز رو بالا بردم گفتم قبلا ازش استفاده میکردم مشکلی نداشت و الانم از رو فلشم ریختم رو لب تاپ
و من تو پوشه(Program Files (x86
پوشه بلو استکس رو پیدا نمی کنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز با توجه به مشکلات شما باید عرض کنم یک جای کار ایراد داره که باعث شده این نرم افزار به کلی روی لپ تاپ شما به مشکل بر بخوره که همانطور که در سوالات دیگر شما بررسی شده شما می بایست یک دفعه به صورت کامل به روشی که الان برای شما ذکر میکنیم نرم افزار را به صورت ۱۰۰% پاک کنید برای این کار روش زیر را پیگیری کنید .
<>حذف کامل بلو استکس از کامپیوتر – </>BlueStacks
به منظور حذف کامل برنامه بلو استکس یا Bluestacks از کامپیوتر خود کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • کلید های ترکیبی Ctrl+Shift+Esc را از روی صفحه کلید بفشارید و در Task Manager هر چیزی که با برنامه Blustacks در ارتباط است را کاملا ببندید.

حذف کامل بلو استکس از کامپیوتر – BlueStacks

  • وارد Control Panel سیستم عامل ویندوز شوید.
  • گزینه Program and Features را انتخاب کنید.
  • در لیست برنامه‌های موجد، برنامه بلو استکس را یافته و بر روی آن کلیک کنید.
  • از منوی فوقانی صفحه، بر روی گزینه Uninstall کلیک نمایید.

حذف کامل بلو استکس از کامپیوتر – BlueStacks

  • اگر در طول حذف برنامه با پیغامی مواجه شدید که از شما درخواست تمایل مبنی بر ذخیره ماندن دیتا و اطلاعات ذخیره شده بلو استکس را داشت، گزینه No را انتخاب کنید.
  • پس از تمام شدن حذف برنامه، وارد My Computer ریا This PC ویندوز شوید.
  • به درایو ویندوز مراجعه کنید.
  • از بخش Folder Options قابلیت نمایش فایل های پنهان یا مخفی (Hidden Files) ویندوز را فعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.
  • وارد پوشه ProgramData شوید.
  • تمام پوشه‌هایی که با نام Bluestacks در این قسمت وجود دارند را انتخاب و دیلیت کنید.

حذف کامل بلو استکس از کامپیوتر – BlueStacks

  • حال دکمه های ترکیبی Windows+R را از کیبورد خود فشار دهید.
  • در پنجره Run عبارت %temp% را وارد و بر روی گزینه OK کلیک کنید.
  • در این شرایط یک پوشه باز می‌شود. تمام فایل های موجود در این پوشه ر انتخاب و حذف یا دیلیت کنید.
  • باز هم دکمه های ترکیبی Windows+R را از کیبورد خود فشار دهید.
  • ابن بار عبارت regedit را وارد کنید و بر روی OK کلیک نمایید.
  • از منوی سمت چپ صفحه‌ای که باز شد، گزینه HKEY_LOCAL_MACHINE را گسترش دهید.
  • پوشه SOFTWARE را گسترش دهید.
  • پوشه Bluestacks را انتخاب کنید.
  • ابا انتخاب پوشه Bluestacks فایل هایی در بخش سمت راست صفحه نمایان می‌شود. تمام این فایل ها را انتخاب و با کلیک راست و انتخاب گزینه Delete آن‌ها را حذف نمایید.
  • سپس خود پوشه Bluestacks را هم از مسیر نام برده شده در منوی سمت چپ حذف کنید.

با طی کردن مراحل فوق تمام فایل ها و اطلاعات برنامه بلو استکس یا Bluestacks از روی کامپیوترتان حذف می‌شوند. می‌توانید کامپیوتر خود را ریستارت و با خیال کامل بار دیگر شبیه سازی بلو استکس را بدون بروز هیچ مشکلی در کامپیوترتان نصب نمایید.
 
پس از پاک کردن برناهم برای ما کامنت گذاشته تا از ابتدا به شما یاد دهیم .

Mnsre  

ممنون خسته نباشید
دوباره همون اوضاعه
ب نظرتون لازمه من دوباره دانلودش کنم؟
میشه بگین از چ سایتی؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

بله لطفا پس از انکه از روش بالا به صورت کامل ان را پاک کردید از سایت soft98.ir ان را دانلود کنید . لینک ان را برای شما قرار میدهیم .
لینک

Mnsre  

سلام
کارهایی ک گفتین رو انجام دادم
دوباره همونطوریه
فقط اینکه من تو پوشه(Program Files (x86
پوشه مربوط ب بلواستکس رو پیدا نمی کنم
بی زحمت برای این کمکم کنید تا اون مراحلی ک اول گفتین مربوط ب ارور ۴۰۳ رو هم انجام بدم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

قرابن اگر ممکن است شما را به لایه دوم پشتیبانی انتقال میدهیم لطفا با ایدی تلگرام زیر در تماس باشید و به تیم پشتیبانی پیام دهید .

sapagap@