مشکل سوکت صوتی جلوی کیس

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارمشکل سوکت صوتی جلوی کیس
امین 2 سال قبل

سلام،من هدفونمو به سوکت سبز جلوی کامپیوتر وصل کردم و صدا هم از هدفون پخش شد و هم از اسپیکر ها ،برای رفع این مشکل از شما پرسیدم گفتین از پشت امتحان کن ،رفتم پشت کیس دیدم سه تا سوکت داره ، آبی ،سبز ،صورتی،که الان در سوکت سبزش اسپیکرم وصله و اگه بخوام هدفونمو وصل کنم باید سیم اسپیکرم رو قطع کنم ،حالا اگه بخوام سیم اسپیکرم وصل باشه و بخوام سیم هدفونمو وصل کنم باید چه کنم ؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
از شما خواهشمندیم سوال ذکر شده را حتما در سوال قبلی خود در قسمت کامنت بیان دارید تا پشتیبانی که در سوال قبل به سوال شما رسیدگی کرده است به شما پاسخ دهد برای اینکار نیاز به ثبت نام در سایت می باشد . 
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.