مشکل صفحه مانیتور

ADS


رویا 3 سال قبل

سلام وقتی که کامپیوتر رو روشن می کنم قسمتی از مانیتورم حالت رنگی و مات پیدا میکنه و غیر قابل تشخیص میشه بعد از چند بار روشن و خاموش کردن خود مانیتور به تنهایی این مشکل رفع میشه ولی دوباره وقتی که کامپیوتر روشن و خاموش می کنم باز این اتفاق رخ میده فقط قسمتی از مانتور این حالت واسش پیش میاد سمت راست و حدود ۱۰ سانتی متر از عرضش گاهی اوقات وقتی که یک ویدیو رو باز می کنم هم این اتفاق میفته
و فقط با نبود ویدئو تو اون منطقه این مشکل رفع میشه گاهی هم با برخی تصاویر زمینه این اتفاق پیش میاد ولی در کل هر موقع روشن و خاموش میکنم ویندوز رو این مشکل بوجود داره چیکار کنم؟ راه حلی داره؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بستگی داره مشکل از مانیتور باشه یا کارت گرافیک. امیدواریم از مانیتوزتون باشه. برای تستش به یک سیستم دیگه وصلش کنید و یا تصویر لپ تاپ رو بندازید روش یا ازش بجای تلویزیون استفاده کنید و ببینید که آیا مشکل از مانیتوره یا نه. اگر باشه ضربه خورده و باید تعمیر و یا تعویض بشه. اگز مشکل از مانیتور نباشه از کارت گرافیکه. ممکنه خازن های نشتی داده باشن یا باد کرده باشن، که در این صورت قابل تعمیرن. اما اگر مشکل از بخش دیگه ای از گرافیک باشه باید تعویض بشه.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی