مشکل عجیب لپ تاپ

ADS


Ali 3 سال قبل

سلام، من جدیدا با لپ تاپم مشکل عجیبی برخوردم که تو هیچ سایتی چه ایرانی و خارجی راه حلش نبود. لپ تاپ من مدل لنوو لجیون Y545 هست. و چند روز پیش تو بازی ها خوب عمل میکرد و تا ۱۰۰ فریم بازی رو تجرا میکرد. اما یهو وسط بازی از ۱۰۰ فریم اومد زیر ۴۰ فریم و دیگه درست نشد. بازی رو حذف و نصب کردم، حتی ویندوز رو دوباره عوض کردم اما فایده نداشت. فکر میکنم مشکل از CPU باشه چون لپ تاپ رو گذاشتم رو گرافیک اینتل و رفتم تو برنامه intel command center ، سمت چپ گزینه مانیتور کلیک کردم روش و صفحه ای که باز کرد برام بالاش تو کادر قرمز رنگی نوشته بود : some features does not supported on non – intel adapter که میگه بعضی قابلیت ها در آداپتر های غیر اینتل کار نمی‌کنند. درحالی که قبلاً اینطوری نبود و این کادر قرمز وجود نداشت. عکسش رو براتون میفرستم. حالا که اینطوری شده بازیا هم ضعیف اجرا میشن و بازی که تا ۱۰۰ فریم اجرا میشد الان زیر ۴۰ اجرا میکنه.  همه کاری کردم اما نشد. میترسم مشکل سخت افزاری باشه که برای CPU ایجاد شده باشه. نظر شما چیه؟
تصویر نرم افزار اینتل

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
اگر مشکل نرم افزاری به وجود نیامده است مانند داشتن یک ویروس در کامپیوتر خود , بهتر است سیستم خود را هرچه سریع تر نزد یک متخصص سخت افزار برای یک سرویس کامل ببرید تا تمامی مشکلات سخت افزاری شما را رفع کند . 
اگر در شهر تهران ساکن هستید , بازار امام رضا تهران واقع در تئاتر شهر ( خیابان ولیعصر ) بهترین مکان برای این عمل است . 
اما اگر حس میکنید که مشکل ویروسی دارید , بهتر است از آنتی ویروس های قوی مانند Avira و یا Node32 برای ویروس کشی استفاده کنید . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی