مشکل وجود داشتن چندین کانکشن قطع در wireless network connections

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل وجود داشتن چندین کانکشن قطع در wireless network connections
سامان کیانیان 4 سال قبل

سلام خسته نباشید
جدیداً برای من در بخش wireless network connections یک اینترنت هست که ترجمه چیزی که نوشته میشه اینترنت ناشناس(شبکه ناشناس)علّت اش چی هست و چطوری میتونم رفع اش کنم.
علامتش هم علامت وقتیه که شما با سیم وصل میشید به اینترنت و علامت تعجبی هم در یک مثلث زرد کنارش هست(که همون no internet access است)
لطفاً مرا راهنمایی بفرمایید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اصلا نیاز به نگرانی نیست شما زمانی که به چندین کانکشن اینترنت متصل میشوید برای شما یک سری ارتباط صورت میگیرد که در این صفحه به نمایش شما درخواهد امد و همانطور که ذکر کردید انها no internet هستند و گاها ممکن است شما ۴ کانکشن را ببینید که no internet هستند . زیرا انها در یک زمانی متصل بودند و در حال حاضر قطع هستند . نیاز به نگرانی نیست دوست عزیز
 
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی