مشکل نرم افزاری رفع ارور 0xc000012f

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هامشکل نرم افزاری رفع ارور 0xc000012f
eimanmohammad 4 سال قبل

با سپاس فراوان از مدیر محترم سایت که پاسخ مرا دادند؛ و با توجه به اینکه نتوانتستم عکسی از ارر برای شما بفرستم لذا متن ارر را برای شما می نویسم
G:/lua5.1.dll is either not designed to run on windows or it contains an error. try installing the program again using the original installation media or contact your system administrator or the software vendor for support. error status 0xc000012f
خیلی سپاسگزار خواهم شد اگر کمک و راهنمایی کنید. همچنان که در پیام قبلی خدمت شما گفتم چندین بار ویندوز را عوض کردم ویندوز ۷ و ۱۰ و چند بار قبل از به روز کردن ویندوز و چند بار بعد از به روز کردن ویندوز ولی مشکل حل نمیشه که نمیشه همه جور فایل لازم نصب کردم ولی مشکل حل نشد در حال حاضر هم از ویندوز ۱۰ استفاده می کنم و به روز رسانی کامل هم کرده ام. بسیار بسیار سپاسکذارم

سوال اصلی همون مطلب بالایی

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز شما در صورتی که در سایت ثبت نام کردید میتوانید در پایین سوال اصلی خود با تیم مربوطه در ارتباط باشید 
بنده اطلاعی از سوال قبلی شما ندارم و نمیتوانم شما را دقیق راهنمایی کنم 
پس ممنون میشویم که از باز کردن سوال تکراری خودداری فرمایید و در پایین سوال اصلی خود با تیم مربوطه در ارتباط باشید
با تشکر از توجه شما 
 

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
اگر در زمان اجرای برنامه ی اپیلیکیشنی در ویندوز با ارور 0xc000012f مواجه شده اید، این پست می تواند به شما در رفع این خطا کمک کند. البته این خطایی رایج و عمومی در ویندوز است که به راحتی می توان آن را برطرف کرد ولی در انجام راه حل ها با حوصله باشید.
رفع ارور 0xc000012f در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز
خرابی فایل سیستم ها یکی از عوامل این خطا می باشد که با استفاده از ابزار Built-in خود ویندوز با نام System File checker می توانید نسبت به شناسایی و تعمیر و رفع خرابی و مشکلات فایل سیستم ها اقدام کنید. از این رو لطفا Command Prompt را بصورت Run as administrator اجرا کرده و دستور زیر را وارد و enter کنید.
sfc/ scannow

رفع ارور بلواسکرین PDP_DETECTED_FATAL_ERROR . آموزشگاه رایگان خوش آموز

برای اجرای دستور فوق دقایقی زمان صرف خواهد شد که تا پایان اجرای دستور باید منتظر بمانید. پس از اجرای کامل دستور فوق، سیستم را ریستارت کرده و وضعیت ارور را بررسی کنید.
Install Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015

گزارش برخی کاربران حاکس از این است که نصب Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 مشکل مذکور را برطرف کرده است.
از طریق لینک های زیر می توانید Microsoft Visual C++ Redistributable package 2015 یا ۲۰۱۷ را دانلود نمایید.

vc_redist.x86
vc_redist.x64.exe

نسخه X86 برای سیستم عامل ویندوز ۳۲ بیتی و X64 برای ویندوزهای ۶۴ بیتی است که با توجه به نسخه ویندوزتان باید آنها را دانلود کنید.
پس از دانلود نسخه مورد نظر، اقدام به اجرا و نصب آن کنید که بسیار نصب این پکیج ها ساده است.

رفع ارور VCRUNTIME140.dll در ویندوز در هنگام اجرای برنامه . آموزشگاه رایگان خوش آموز

Uninstall Windows update
اگر ویندوز شما اخیرا آپدیت شده باشد، می تواند مزید بر علت این مشکل باشد. مثلا تا چند روز قبل که برنامه به درستی کار می کرده و امروز که ویندوز آپدیت شده با این مشکل مواجه شده اید. این اپدیت شدن ویندوز می تواند نقش در این خطا داشته باشد.
برای این منظور پنجره Run را باز کرده و دستور appwiz.cpl را وارد و Enter کنید.

رفع ارور 0xc000012f در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز

بدین ترتیب پنجره Program and features باز خواهد شد. سپس از پانل سمت چپ لینک View installed updates را کلیک کنید.

رفع ارور 0xc000012f در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز

در این پنجره لیستی از آپدیتهایی که تا کنون در ویندوز شما نصب شده، نمایش داده می شود. بر اساس ستون installed on که آخرین آپدیتها در ویندوز شما نصب شده را بیابید و روی آنها کلیک راست کرده و آن را uninstall کنید.

رفع ارور 0xc000012f در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز

سپس ویندوز را ریستارت کرده و وضعیت ارور را بررسی کنید.

Check for Windows update
آپدیت نشدن درست ویندوز و یا آپدیت نشدن ویندوز به مدت طولانی می تواند در این ارور هم نقش داشته باشد. این مورد هم توسط برخی دیگر از کاربران گزارش شده است که پس از اپدیت کردن ویندوز، موفق به رفع ارور مذکور شده اند. از این رو شما هم سیستم عامل ویندوزتان را بروزرسانی نمایید.
قبل از هر چیز نیاز است که مطمئن شوید سرویس Windows Update ویندوز ۱۰ در وضعیت Start باشد. پس بدین منظور با فشردن کلیدهای Windows key + R پنجره Run را باز کنید و عبارت Services.msc را وارد و Enter کنید.

برطرف کردن ارور The application failed to initialize properly . آموزشگاه رایگان خوش آموز

بدین ترتیب وارد کنسول Services خواهید شد و کلیه سرویس های موجود در ویندوز در هر وضعیتی را مشاهده خواهید کرد. اکنون کافیست که سرویس Windows Update را یافته و روی آن کلیک راست کنید و Properties بگیرید.

برطرف کردن ارور The application failed to initialize properly . آموزشگاه رایگان خوش آموز

از لیست کشویی Startup type گزینه Automatic را انتخاب کرده و دکمه Start را کلیک کنید و منتظر بمانید تا سرویس start شود. پس از Start شدن سرویس فرم را OK کنید.
سپس کلیدهای ترکیبی Windows key + i را همزمان از کیبورد فشار دهید تا پنجره Settings ویندوز باز شود. سپس آیتم Update & Security را انتخاب کنید.

برطرف کردن ارور The application failed to initialize properly . آموزشگاه رایگان خوش آموز

سپس دکمه Check for updates را کلیک کنید تا آپدیت های مورد نیاز ویندوز دانلود شده و نصب شوند.

برطرف کردن ارور The application failed to initialize properly . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پس از دانلود آپدیت ها، ویندوز را ریستارت کرده تا آپدیت ها نصب شوند.

Update all device drivers
در برخی دیگر از موارد عدم بروزرسانی درایورها یا به عبارت دیگر قدیمی و منسوخ بودن، خراب بودن درایورها در این ارور دست دارد و حتی این ارور تسوط درایورها هم می تواند رخ دهد. از این رو باید درایورهای سیستم تان را بروزرسانی کنید.
پس از بروزرسانی درایور ویندوز را ریستارت کرده و وضعیت ارور را بررسی نمایید.
 
روش های بالا را امتحان کرده در صورتی که نیاز به کمکی داشتید و یا به نتیجه نرسیدید قرابن در قسمت کامنت به ما اطلاع دهید . 
 

با سپاس و درود همه این موارد را که فرمودید انجام دادم ولی مشکل رفع نشد با این حال یک بار دیگر انجام می دهم و نتیجه را خدمت شما هر می کنم.