مشکل نرم افزاری

ADS


مجید 3 سال قبل

سلام و خشته نباشید. سیستمم متاسفانه خیلی دیر بالا میاد و وقتی بالاهم میاد خاموش میشه و دفعه بعدی اصلا بالا نمیاد. سعی کردم ویندوز نصب کنم ویندوز هم نصب نمیشه متاسفانه. در ضمن ۱ روز قبل از این مساله defrag کرده بودم درایو c رو لطفا نظر محترمتون رو در این باره بیان کنین. مرسی

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
هنگام انجام عملیات defrag کردن هارد، اگر هارد مشکلی داشته باشد این عمل با مشکل مواجه میشود. کدام بخش از درایو c را دیفرگ کرده اید؟ احتمال خرابی بخش سیستم وجود دارد، اما احتمال های دیگر نیز هستند. اما اول از سالم بودن هارد مطمئن شوید، سپس سعی کنید از یک recovery point استفاده کنید و ویندوز خود را به حالت قبل برگردانید.
اگر برای انجام این کار نیاز به آموزش دارید اطلاع دهید تا آن را در اختیارتان بگذاریم. اما اگر تخصصی در انجام این کار ندارید پیشنهاد میشود این کار را به یک متخصص بسپارید

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی