مشکل نصب ویندوز

ADS


Amin 2 سال قبل

سلام من چند ماه که در هارد من صدا اوفتاده ( سیگیت یک ترا) و همش هنگ میکرد الان چند وقته که همش ویندوز می پره و در حال حاضر هنگام نصب ویندوز ارور computer restarted unexpectedly را میدهد میخواستم بدونم مشکل از هارد هست یا یک چیز دیگر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
مراحل زیر را انجام دهید .
در گام نخست از رجیستری ویندوز برای رفع مشکل استفاده خواهیم کرد. پس به رجیستری وارد شده و قبل از هر تغییری حتما از رجیستری بک آپ تهیه کنید.

Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\Setup\Status\ChildCompletion

در این مسیر باید مقدار setup.exe را مشاهده کنید.
روی آن دابل کلیک کنید تا فرم تنظیمات آن باز شود و در قسمت Value data، مقداری از ۱ تا ۳ را وارد و ok کنید و سیستم را ریستارت کنید و وضعیت ارور را بررسی کنید.

رفع ارور The computer restarted unexpectedly در ویندوز . آموزشگاه رایگان خوش آموز
 
امکان خرابی هارد بسیار زیاد می باشد و توصیه میشود سریعا از اطلاعات خود بک اپ تهیه کرده و حتما برای بررسی هارد این کار را به یک متخصص هارد نشان دهید تا از ازدست رفتن اطلاعات خود جلوگیری کنید . 
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی