مشکل وصل نشدن اینترنت گیم لوپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هامشکل وصل نشدن اینترنت گیم لوپ
Mani 3 سال قبل

ویندوز ۸.۱ دارم همه بازی ها با بالاترین کیفیت پلی میشه گیم لوپ نصب کردم برا کالاف نتم وصله ولی گیم لوپ میگه وصل نیس و برنامه مخصوص کالاف گیم لوپ دان کردم روی ۹۸ درصد میمونه برنامه دیگه امتحان کردم اونام ۹۸ درصد میمونن

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
گیر کردن در ۹۸% نصب بازی
 

بعضی وقت ها ممکنه نصب بازی ها در GameLoop در ۹۸% گیر کند و پس از مدتی خطای نصب نشان داده شود. در این حالت شما یک راه ساده اما زمان بر دارید، اما قبل از انجام آن Gameloop را ببندید و دوباره باز کنید اگر مشکل حل نشد آن را حذف نصب و دوباره نصب کنید (فایل نصبی بازی ها باقی می مانند و با کلیک روی Download، دوباره نصب می شوند). اگر با انجام دادن تمامی اینکار ها مشکلتان حل نشد باید به پوشه Temp در درایوی که بازی رو نصب کردید برید و محتویات پوشه MobileGamePCShared را حذف کنید، سپس GameLoop را باز کنید و بازی را Uninstall کرده و مجددا دانلود کنید.

 

 

گیر کردن در ۹۸% لودینگ بازی
 

گاهی اوقات پس از نصب بازی، هنگامی که روی Play کلیک می کنیم، لودینگ بازی روی ۹۸% گیر می کند و پس از آن هیچ اتفاقی نمی افتد. این مشکل برای بازی Call of Duty Mobile اخیرا زیاد رخ داده است. برای رفع این مشکل باید وارد تنظیمات گیم لوپ (از طریق منوی کشویی بالا سمت راست) شوید؛ پس از آن وارد بخش Engine شده و موتور گرافیکی بازی را به DirectX یا OpenGL تغییر دهید. با کلیک روی Save تنظیمات را دخیره کرده و گیم لوپ را بسته و مجددا باز کنید. اکنون باید مشکل شما رفع شده باشد، اگر مشکل رفع نشد باید درایور های خود را آپدیت کنید. (پیشنهاد میکنیم از طریق نرم افزار زیر درایور های خود را آپدیت کنید)

دانلود Iobit Driver Booster

 

 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی