مشکل وصل کردن اینترنت به لپ تاب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشکل وصل کردن اینترنت به لپ تاب
guts 2 سال قبل

سلام و عرض خسته نباشید
جناب من یه مشکلی که دارم اینه که من لپ تابمو به نت گوشی وصل میکنم
بعد مثلا در هنگام دانلود مثلا شب ها میزنم فایلی دانلود شه یا در طول روز یهویی قطع میشه وقتی دوباره میرم تا بزنم وصل بشه وصل میشه به نت گوشی م ولی میگه اینترنتش قطع و تا هات اس پات و اینترنت گوشی رو روشن خاموش نکنم درست نمی شه راه حل های بالا رو رفتم درایوراش به روزه ویندوز هم بروزه نمی دونم مشکلش چیه اگه کسی چیزی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز, 
مراحل زیر را طی کنید این مشکل طبیعی است دوست عزیز و در بعضی از گوشی ها این مشکل متاسفانه قابل حل نیست 
۱.موبایل را ری استارت کنید.
این یک مشکل متداول است که برخی قابلیت‌های دستگاه‌های اندروید بعد از اجرای برنامه‌های متعدد و یا حتی روشن ماندن برای مدت زمان طولانی نتوانند به درستی کار کنند، خوشبختانه ری استارت کردن باعث می‌شود که موبایل مشکلاتی از این قبیل را برطرف کند و مجدد به عملکردهای عادی خود ادامه دهد.
1.موبایل را ری استارت کنید
در صورتی که هات استاپ گوشی دائم روشن و خاموش می‌شود، به شما پیشنهاد می‌کنیم اول از همه با فشار دادن دکمه پاور و انتخاب Restart گوشی اندرویدی خود را ری استارت کنید. در بیشتر مواقع این مشکل با یک ری استارت ساده حل می‌شود، اما اگر مشکل برطرف نشد حتماً موارد بعدی را نیز انجام دهید.
۲. تنظیمات مربوط به خاموش شدن هات اسپات را تغییر دهید.
تعداد کمی از دستگاه‌های اندرویدی اگر هات اسپات به دستگاهی متصل نباشد بعد از گذشت مدت زمان مشخصی آن را به صورت خودکار خاموش می‌کنند پس به شما پیشنهاد می‌شود تنظیمات مربوط به خاموش شدن خودکار هات اسپات را به روش زیر تغییر دهید.
۱.وارد قسمت تنظیمات شوید و «Network and Internet» را باز کنید.
2. تنظیمات مربوط به خاموش شدن هات اسپات را تغییر دهید
۲.«Hotspot & tethering» را انتخاب کنید.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
۳. سپس گزینه «Wi-Fi Hotspot» را فشار دهید.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
۴.Advance را انتخاب کرذه تا پنجره کشویی باز شود.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
۵. «Turn off hotspot automatically» را غیر فعال کنید.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
در برخی مدل‌های اندرویدی نظیر گوشی‌ های سامسونگ گزینه‌ای برای تنظیم زمان خاموش شدن هات اسپات وجود دارد، در این موارد بهتر است گزینه «Never timeout» را انتخاب کنید تا از قطع شدن خودکار هات اسپات جلوگیری شود.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
۳.حالت ذخیره انرژی باتری را غیر فعال کنید.
گاهی دلیل قطع و وصل شدن هات اسپات رابطه مستقیمی با روشن بودن «حالت ذخیره انرژی باتری» دارد حالت ذخیره باتری می‌تواند استفاده از قابلیت‌های گوشی اندرویدی را با محدودیت مواجه کند تا انرژی بیشتری ذخیره شود، پس برای حل مشکل قطع شدن هات اسپات با روش زیر مطمئن شوید که حالت Power Saving غیر فعال است.
۱.تنظیمات را باز کنید و وارد قسمت Battery شوید.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
۲. گزینه «Battery saver» را انتخاب کنید.
4.Wi-Fi را غیر فعال کنید
۳. حالت Turn Of Now را غیرفعال کنید.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
با کمک نوار دسترسی سریع نیز می‌توان حالت Power saving را مطابق با تصویر زیر غیر فعال کرد.
چرا هات اسپات گوشی اندرویدی قطع می‌شود؟
۴.Wi-Fi را غیر فعال کنید.
در برخی از موبایل‌های اندرویدی هات اسپات فقط می‌تواند اینترنت خود گوشی را به اشتراگ بگذارید در نتیجه اگر شما به منبع اینترنت دیگری متصل باشید، نمی‌توانید آن را از طریق هات اسپات با دستگاه دیگری به اشتراک گذارید. در این مدل‌های اندرویدی علت قطع شدن هات اسپات به خاطر روشن بودن Wi-Fi است، پس برای حل این مشکل حتما Wi-Fi گوشی را خاموش کنید.
4.Wi-Fi را غیر فعال کنید
۵. از بروزرسانی موبایل غافل نشوید.
برخی نسخه‌های قدیمی اندروید می‌توانند عملکرد هات اسپات را با مشکل مواجه کنند در نتیجه یکی از بهترین راه حل‌ها برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی این است که همیشه سیستم عامل اندروید خود را بروز نگه دارید و در اولین فرصت تمامی آپدیت‌ها را نصب کنید.
 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.