مشکل پربودن رم و اشغال فضای ثابت رم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل پربودن رم و اشغال فضای ثابت رم
AmirPGA 3 سال قبل

با سلام خدمت دوستان من لپ تاپ مدل msi gv62 7rd دارم که میتونید مشخصات دقیقشم خودتون ببینید. در ویندوز ۱۰ مشکلی دارم اونم پر بودن فضای رم هست . ۸ گیگ رم داره ولی حتی در ابتدای بالا اومدن ویندوز حدود ۶۰ درصدش پره . مقداری ازش هم کش ثابت میگیره .  جالبش اینه مجموع فضای اشغال شده توسط برنامه ها به یکی دو گیگم نمیرسه ولی حالت عادی بین ۶۰ تا ۹۰ درصد اشغاله که میشه حدود ۶ الی ۷ گیگ. برای حل این مشکل چه چیزی پیشنهاد میدید؟ دو تاعکس هم برای بهتر متوجه شدن مشکلیم پایین همین جا پیوست میکنم ممنون میشم کمکم کنید با تشکر.!
  این قسمت proccess
proccesser
  اینم قسمت performance
performance

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
 
در واقع در بالا امدن ویندوز این مورد کاملا طبیعی می باشد که رم اشغال شده باشد اما پس از یک مدت می بایست به حالت عادی برگردد اما در عکس اول همانطور که میبینید برنامه هایی نظیر اسکایپ و گوگل کروم در حال استفاده شدید از رم می باشند و مشا می بایست این برنامه هارا کنترل کنید و ببندید لطفا یک مرتبه به سر تب startup رفته و تمام برنامه های را disable کنید و مجددا سیستم را ری استارت کرده و بررسی نمایید . 
 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر, 
تیم پشتیبانی