مشکل کرش فتوشاپ و برنامه های ادوبی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارمشکل کرش فتوشاپ و برنامه های ادوبی
omid1374 4 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید
من یه مشکلی با سیستمم دارم نرم افزار های شرکت ادوبی رو سیستم من کلا کرش میکنن بیشتر فتوشاپ کرش میکنه تمام نسخه های فتوشاپ رو تست کردم حتی نسخه ۲۰۲۰ که بصورت کرک شده نصب میشه و نیاز به کرک کردن نداره اما همشون کرش میکنن و پیام کرش میدن و برنامه بسته میشه تنها توی فتوشاپ ۲۰۱۴ cc بود که پیام کرش نمیداد وقتی پروژه ها رو میبستم گاهی از برنامه بدون هیچ پیامی یا خطایی خارج میشود و بسته میشود فتوشاپ اما نسخه های دیگه همشون کرش میکنن … سیستمم هم ryzan5 2600
کارت گرافیک سری سربروس ۴گیگ ایسوس و رم هم ۱۶ گیگ دوکاناله gell هستش تنها چیزی که به ذهنم میرسه مشکل سخت افزاری باشه چون نرم افزاری هر چی بود انجام دادم حل نشد حتی مشکلات کرش که خود ادوبی راه حل داده بود هم جواب نداد برا مشکلم ممنون میشم راهنماییم کنید

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
قربان ایا تعویض ویندوز نیز امتحان کرده اید ؟ زیرا معمولا این مورد از سخت افزار نمی باشد , همچین اگر امکان دارد ذکر کنید از چه ویندوزی استافده میکنید . ممنون از لطف شما در قسمت کامنت منتظر پاسخ شما دوست عزیز و گرامی هستیم .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

بله جناب حداقل ۴ بار ویندوز عوض کردم اما کفایت نکرد ویندوز یدونه ۸ نصب کردم بعد سه بار هم نسخه های ویندوز۱۰ که باز جواب ندادم اخرین نسخه هم که الان دارم اخرین ورژن ویندوز ۱۰ هستش که اومده ویندوز ۱۰ pro اپدیت اخر

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز یک مرتبه به صورت زیر عمل کنید .
 بهینه سازی تنظیمات فتوشاپ

بعد از باز کردن فتوشاپ روی گزینه Edit رفته و بعد از زدن Preferences به قسمت Performance مراجعه کنید. در بخش Memory Usage اسلایدری که در پایین قرار گرفته را دستکاری کرده و آن را روی طوری تنظیم کنید تا عدد رو به روی گزینه Let Photoshop Use به ۷۰ درصد برسد. اگر با این کار شاهد نمایش خطاهای حافظه شدید، این مقدار را کمتر کنید. از نظر تئوری باید قادر به استفاده ۱۰۰ درصدی از حافظه باشید اما شما نیازمند حافظه برای سایر برنامه ها و سیستم عامل نیز هستید.
گام بعدی تنظیم تاریخچه (History) و حافظه کش (Cache) فتوشاپ است. در تنظیمات پیش فرض فتوشاپ سطح تاریخچه روی مقدار ۲۰ تنظیم شده است. کمتر کردن این عدد باعث کاهش نیاز به حافظه خواهد شد. سطوح حافظه کش (Cache Levels) میزان بازسازی تصویر و سرعت هیستوگرام را کنترل می کند. اگر با فایل های حجیمی با لایه های کم را ویرایش می کنید بهتر است سطوح حافظه کش را افزایش دهید.
اگر با تصاویر کوچک که لایه های متعدد دارند کار می کنید مقدار سطوح حافظه کش را کاهش دهید. این کار موجب افزایش سرعت عملکرد فتوشاپ خواهد شد.
یک مرتبه هم این روش را امتحان کنید .
روش بعدی هم که برای رفع مشکل بسته شدن نرم افزارهای آدوبی می توانید استفاده کنید ،استفاده از روشی مشابه با روش قبل هست با این تفاوت که تعدادی سایت و سرویس وجود دارند که با استفاده از دی ان اس هایی که به شما ارائه می دهند می توانند سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند را دور بزنند.
برای این کار باید وارد تنظیمات ادپتر شبکه ی خودتان شوید و این ای پی ها را در بخش مربوطه وارد کنید.

  • برای این کار می توانید از کنترل پنل وارد تنظیمات شبکه شوید یا اینکه روی علامت وای فای کنار ساعت راست کلیک کنید و گزینه ی Open Network and Internet settings را انتخاب کنید. ( این گزینه در ویندوزهای مختلف می تواند اسامی مشابهی داشته باشد )
  • گزینه ی Change Adapter Options را پیدا کنید و اجرا کنید. ( می توانید از Network and sharing Center هم این گزینه را پیدا کنید. )
  • روی ادپتر فعال ایترنتتون راست کلیک کنید و گزینه ی Properties را انتخاب کنید.
  • internet protocol version 4 را انتخاب کنید.
  • Properties را کلیک کنید.
  • در قسمت دوم تنظیمات صفحه use the following DNS server addresses را تیک دار کنید.
  • این دو مقدار را در فیلدهای موجود وارد کنید:
    ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰ و ۱۸۵.۵۱.۲۰۰.۲
  • تنظیمات را ذخیره کنید.
  • مرورگر خود را ری استارت کنید.

تنظیم dns برای دور زدن تحریم های ادوبی و سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند
تنظیم DNS برای دور زدن تحریم های سایت ها و نرم افزارهای خارجی که ایران را تحریم کرده اند.

با استفاده از این روش به بسیاری از سایت های که ایران را تحریم کرده اند دسترسی خواهید داشت.
توجه داشته باشید که ممکن است چند دقیقه ای زمان ببرد تا تنظیمات روی سیستم و اینترنت شما اعمال شود.
و در نهایت اگر باز هم به جواب نرسیدید و مجددا کرش میشد روش زیر را امتحان کنید .
همچنین میتوانید  برای افزایش سرعت در یک پنجره میتوانید کلید های crtl alt delete ( یا همان تسک منیجر را باز نمایید )  و روی سرربرگ details رفته بر روی  عنوان نرم افزار فتوشاپ مورد نظر خود راست کلیک کنید.
سپس روی go to process کلیک کرده و در مرحله بعد روی پنجره مشخص شده راست کلیک کنید و set
priority رفته و high را کلیک کنید.
با این کار میتوانید حدود ۹۰% سرعت cpu خود را به یک بر نامه اختصاص دهید.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی