مشکل کرک فتوشاپ المنت 14

ADS


همه سوال هامشکل کرک فتوشاپ المنت 14
spiritpalsy 2 سال قبل

کرک فتواشپ المنت ۱۴ ۳۲ بیتی رو من هر دو تاش هم keygen و هم patch رو انجام دادم همچنین از ابتدا تا آخر اینترنت قطع بود و همچنین فایل exe فتوشاپ المنت رو توی فایروال ویندوز قرار دادم و حتی موقع اجرا فتوشاپ المنت همچنان اینترنت قطع بود ولی باز همون ارور رو میده:
we are sorry, but you are in a country where software distribution is restricted by u.s. law. this application will now exit. please un-install this application from your computer.i talked to a adobe customer service representative, but this didn’t fix the problem. i still can’t open the program.

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
نرم افزار Photoshop Element در ورژن های قدیمی خود دارای مشکلات فراوانی میباشد که راهکار قطعی برای رفع آن ها وجود ندارد 
پیشنهاد میکنیم که حتما از جدیدترین ورژنی که سیتسم شما پشتیبانی میکند استفاده فرمایید و حتما از سایت های معتبر آن را دانلود فرمایید 

Adobe Photoshop Elements 2022 v20.0 Win/Mac نسخه ای متفاوت از فتوشاپ

حتما بخش آموزش نصب و فعال سازی را مطالعه فرمایید
 
اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

متاسفانه این سوال رو اشتباه جواب دادید…چند تا سایت به اشتباه این مشکل رو به وصل شدن نرم افزار به اینترنت ربط دادن که اشتباه هست ولی یک سایت رو با سرچ در گوگل پیدا کردم که راه حل این ارور رو گفته بود که خیلی هم ساده هست: مشکل از ریجن ویندوز هست که اگه ایران باشه نرم افزار ارور میده با تغییر ریجن به کشوری غیر از ایران مشکل حل شد.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ممنون از اینکه تجربتون را با تیم ما به اشتراک گذاشتید حتما اگر کاربران دیگری با این مشکل مواجه شدن میتونیم بهتر راهنماییشون کنیم

ممنون از درک و فهم شما… .