میکروفون از هندزفری صدا از اسپیکر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمیکروفون از هندزفری صدا از اسپیکر
امی سالار 3 سال قبل

سلام من می خوام کاری کنم که صدای دستگاهم از اسپیکر بیاد اما میکروفون از هندزفری باشه لطفا راهنمایی کنید چطوری تنظیماتش رو انجام بدم.

SAyy3D  

سلام و درود . خیلی راحته .
اون خروجی جَک میکروفون رو بزن به درگاه سبزه و خروجی جَک بلندگو رو بزن به درگاه نارنجیه (ممکنه برعکس هم باشه ، من بعضی جاها برعکسش هم دیدم).
اگر میخوای صدا همون لحظه که حرف میزنی از بلندگو بازپخش بشه اون یه مسئله دیگه هست :
۱. روی عکس بلندگو در تسک‌بار کلیک راست کن و گزینه sounds کلیک کن . زبانه Recording رو باز کن و روی عکس میکروفونی که تیک داره دابل کلیک کن . بعد برو به زبانه Listen و تیک Listen to this device رو بزن تا صدا از بلندگو بیاد .
اگر میخوای میتون همونجا هم خروجی رو تنظیم کنی و همونجا پایین اون گزینه تیک‌دار یکی دیگه هم هست Playback Trough this device پایینش اسپیکرت رو پیدا کن و انتخابش کن .
در آخر هم Apply کن .
تمام…

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیلی ممنون از کاربر عزیز SAyy3D   
دقیقا همانطور که دوست عزیز وب سایت برای شما توضیح داد شما میتوانید این کار را انجام دهید .
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.