بهترین شبیه ساز برای بازی پابجی چیست ؟ تست شده ( بروز )

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هابهترین شبیه ساز برای بازی پابجی چیست ؟ تست شده ( بروز )
ابوالفضل محمدی 4 سال قبل

با سلام و وقت بخیر ، به نظر شما شبیه ساز مناسب برای نصب پابجی بر روی pc متوسط چه شبیه سازیه ؟

کلیک کن : دیجیکالا بهترین شبیه ساز برای بازی پابجی 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

بابت تاخیر در پاسخدهی از شما پوزش میطلبیم ,
 
 
۵ بهترین شبیه ساز PUBG Mobile برای کامپیوتر / لپ تاپ های ضعیف
بنابراین ، در این مقاله ، ما تصمیم گرفته ایم لیستی از بهترین شبیه سازهای PUBG Mobil را برای رایانه های کم مصرف به اشتراک بگذاریم. این شبیه سازها نیاز به سخت افزارهای قوی ندارند و برای اجرای بازی های اندرویدی نیازی به مشخصات توانمند ندارند. با استفاده از این شبیه سازها ، می توانید حتی از یک کامپیوتر قدیمی از PUBG Mobile لذت ببرید. بنابراین ، بیایید بهترین شبیه ساز های PUBG Mobile برای PC را بررسی کنیم.
 
۱. Memu Play
شبیه ساز Memu Play
Memu Play قطعاً بهترین شبیه ساز اندرویدی است که می توانید در رایانه قدیمی خود برای اجرای PUBG Mobile استفاده کنید. حتی اگر رایانه شما از گرافیک یا رم بالایی برخوردار نیست ، Memu Play می تواند PUBG Mobile را در تنظیمات پایین روی رایانه شخصی شما اجرا کند. این شبیه ساز برای نصب بر روی رایانه شما به کمتر از ۳۰۰ مگابایت احتیاج دارد و همچنین ویژگی های زیادی مانند تنظیمات صفحه کلید سفارشی و غیره دارد.
 
۲. NoxPlayer
شبیه ساز پابجی موبایل NoxPlayer برای لپ تاپ
خوب ، شما نمی توانید PUBG Mobile را بر روی رایانه ای که کمتر از ۲ گیگابایت رم داشته باشد ، اجرا کنید. با این حال ، اگر رایانه شخصی شما ۱.۵ گیگابایت رم داشته باشد ، آنگاه NoxPlayer می تواند PUBG Mobile را روی رایانه شما اجرا کند. نکته جالب تر این است که NoxPlayer برای نصب بر روی رایانه شما به کمتر از ۳۵۰ مگابایت فضای هارد نیاز دارد. شبیه ساز به Open GL 2.0 یا بالاتر و حداقل پردازنده Intel i3 نیاز دارد تا PUBG Mobile را بدون هیچ گونه تاخیری اجرا کند.
 
۳. شبیه ساز رسمی بازی pubg mobile برای کامپیوتر ” Tencent Gaming Buddy
شبیه ساز Tencent Gaming Buddy
توسعه دهنده شبیه ساز Tencent Gaming Buddy  همان تیمی است که PUBG Mobile را برای شما به ارمغان آورده است. از آنجا که این شبیه ساز Android مخصوصا برای PUBG Mobile در نظر گرفته شده است ، Tencent Gaming Buddy تجربه بازی چشمگیر را ارائه می دهد. با این حال ، Tencent Gaming Buddy به حداقل ۲ گیگابایت رم و پردازنده نسل ۵ اینتل Core i3 نیاز دارد تا PUBG Mobile را در تنظیمات پایین اجرا کند. جدای از آن ، Tencent Gaming Buddy طیف گسترده ای از ویژگی های مانند طرح بندی صفحه کلید سفارشی ، پشتیبانی از گیم پد و غیره را برای شما به ارمغان می آورد.
 

 
۴. Andy
اجرا پابجی بر روی کامپیوتر با Andy
اندی یکی دیگر از بهترین شبیه سازهای اندرویدی در لیست است که می توانید برای اجرای PUBG Mobile در رایانه شخصی استفاده کنید. با این حال ، انتظار نمی رود ویژگی های خارق العاده ای با اندی داشته باشید زیرا این شبیه ساز برای بازی نیست. دلیل اینکه اندی را ذکر کردیم این است که کمتر خواستار شده و عملکرد بهتری دارد. و می تواند PUBG Mobile را در رایانه کم مصرف شما اجرا کند ، اما هیچ پشتیبانی از کنترل کننده بازی وجود ندارد. بنابراین ، اندی یکی دیگر از بهترین شبیه سازهای PUBG Mobile برای رایانه های شخصی قدیمی است.
 
۵. LD Player
بهترین شبیه ساز PUBG Mobile کامپیوتر LD Player
LD Player یک شبیه ساز نسبتاً جدید PUBG Mobile در ویندوز است که روی یک رایانه ضعیف اجرا می شود. بهترین چیز در مورد LD Player این است که برای اهداف بازی ساخته شده است و می توانید ویژگی های بازی زیادی را انتظار داشته باشید. جالب تر اینکه LD Player برای اجرای PUBG Mobile به مقدار RAM و CPU کمتری نیاز دارد. تجربه بازی نیز خوب است و قطعاً بهترین شبیه ساز PUBG Mobile است که می توانید در رایانه یا لپ تاپ قدیمی خود استفاده کنید.
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی