مشکل درنصب ویندوز ۱۰ ویندوز فقط روی دیسکgptنصب میشود در لپ تاپ HP

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل درنصب ویندوز ۱۰ ویندوز فقط روی دیسکgptنصب میشود در لپ تاپ HP
مهتاب 3 سال قبل

من هنگام نصب ویندوز ۱۰ روی لپتاپ hp در قسمت پارتیشن بندی دچار مشکل شدم و خطایی با آن مواجه شد این بود که ویندوز فقط روی دیسکgptنصب میشود.چطور در حالت بایوس این مشکل را حل کنم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

تبدیل GPT به MBR
زمانی که در حال نصب Windows 10/8/7 هستید ممکن است با ارور عدم امکانن نصب به دلیل “The selected disk has an MBR partition table or GPT partition table” مواجه شوید که در این صورت می توانید به سادگی قبل از نصب ویندوز تبدیل GPT به MBR و بلعکس را انجام دهید. کافی است ابزار AOMEI Partition Assistant bootable media را روی فلش USB بریزید و از روی آن این ابزار را Boot کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.
قدم اول: روی یک کامپیوتر دیگر ابزار AOMEI Partition Assistant را دانلود کنید و آن را پس از نصب اجرا کنید.
قدم دوم: اکنون در محیط نرم افزار روی گزینه Make Bootable Media کلیک کنید و مراحل را طی کنید.
قدم سوم: اکنون دیسک Bootable شده را در سیستم مورد نظر بوت کنید.
قدم چهارم: اکنون مانند آموزش های پیش در محیط این برنامه می توانید به راحتی تبدیل GPT به ام بی ار را انجام دهید.
نکته : ابزار های مختلفی برای تبدیل جی پی تی به MBR و بلعکس وجود دارد و در طبق آموزش های بالا با ابزار های معرفی شده به راحتی می توانید تبدیل را انجام دهید.
اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.