نمایش ندادن ایموجی در گوگل کروم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارنمایش ندادن ایموجی در گوگل کروم
rezamxc 4 سال قبل

سلام من از گوگل کروم استفاده میکنم (نسخه pc) و دوست ندارم از فایرفاکس استفاده کنم
ایموجی ها رو سیاه و سفید (به صورت خطی) نشون میده — ی افزونه به اسم chromoji اضافه کردم ولی زیاد خوب عمل نمی کنه
ممنون مشکل مو حل کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ابتدا یک مرتبه گوگل کذوم خود را حذف یا ری استارت کرده سپس به صورت زیر ایموجی هارا اضافه کنید .
حتما می‌دانید که گوگل در کروم نسخه ۶۸ سایت‌هایی که غیر HTTPS هستند را با عنوان “not secure” مشخص می‌کند. اما آخرین نسخه گوگل کروم ویژگی‌ها و امکانات خیلی بیشتری را با خود به‌همراه دارد.
کروم ۶۸ یک ویژگی و قابلیت بسیار کاربردی برای افرادی که عاشق ایموجی هستند دارد. پنل ایموجی در حال حاضر در فاز آزمایش قرار دارد، اما شما می‌توانید با پرچم‌ها یا همان فلگ‌های کروم این ویژگی را فعال کرده و آن‌را تست کنید.
 
ایموجی‌های کروم, پنل ایموجی در کروم 68
ایموجی‌ها در گوگل کروم
 
برای فعال کردن پنل ایموجی در کروم مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- به آدرس chrome://flags بروید.
 
۲- با استفاده از نوار جستجو Emoji Context Menu flag را پیدا کنید. این پرچم کروم برای پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و macOS در دسترس است.
 
ایموجی‌های کروم, پنل ایموجی در کروم 68
فعال کردن پنل ایموجی در کروم ۶۸
 
۳- آن‌را روی Enabled قرار دهید و وقتی پیام restart Google Chrome روی صفحه ظاهر شد روی آن کلیک کنید.

     
    ایموجی‌های کروم, پنل ایموجی در کروم 68
     
    از نظر شکل ظاهری، این پنل مشابه همان پنلی است که در ویندوز ۱۰ تعبیه شده و حالا کروم در حال استفاده از آن است. اگر دوست دارید در داخل ویندوز ۱۰ به ایموجی‌ها دسترسی داشته باشید کلیدهای “Windows + (.)” را بگیرید.
     
    ایموجی‌ها بهترین روش برای بیان چیزهایی هستند که نمی‌توانیم آن‌ها را در قالب کلمات بیان کنیم. شاید به‌همین دلیل است که دائما تعداد بیشتری ایموجی معرفی می‌شود و پشتیبانی از آن‌ها نیز به پلتفرم‌های بیشتری اضافه می‌شود. همین اخیرا متوجه شدیم که خط فرمان ویندوز هم پشتیبانی از ایموجی‌ها را آغاز خواهد کرد.
     
    سپس این ۳ افزونه را امتحان کنید .
    Emoji2Go
    با استفاده از اکستنشن Emoji2Go برای کروم در هر فیلدی در دنیای اینترنت و حتی در میان متن می‌توانید از ایموجی‌ها استفاده کنید. این افزونه علاوه بر دسته‌بندی ایموجی در بت‌های مختلف، قابلیت جستجو در میان ایموجی‌ها را فراهم کرده است. ضمنا افزونه Emoji2Go می‌تواند در پنجره اختصاصی خود باز شود بنابراین استفاده از ایموجی‌هایی آن تنها به برنامه‌های تحت وب محدود نمی‌شود بلکه به راحتی در همه برنامه‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.
     
    Chromoji 
     
    اکستنشن دومی که برای تایپ ایموجی در مرورگر کروم می‌توانید استفاده کنید، افزونه Chromoji است. برخلاف افزونه قبلی، Chromoji تب بندی نشده است و شما با یک لیست بلندبالا از ایموجی‌ها مواجه هستید بنابراین استفاده از این افزونه چندان ساده نیست. با این وجود امکان جستجو ایموجی در این افزونه کروم فراهم شده است. 
     
    Emoji Swap
    حتما شما هم بارها و بارها بعد از تایپ یک ایموجی و یا دریافت آن، با باکس‌های خالی که هیچ چیزی درون آن‌ها نوشته نشده است رو به رو شده‌اید. این مشکل اغلب به دلیل ناسازگاری در طراحی برنامه و یا قدیمی بودن سخت افزار شما رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل و همچنین تایپ ایموجی در محیط وب می‌توانید از افزونه Emoji Swap استفاده کنید. این افزونه تمامی ایموجی‌هایی ناسازگار را به ایموجی مدل Emoji One تبدیل می‌کند که در تمامی دستگاه‌ها و برنامه‌ها قابل نمایش است. 
     
    باتشکر,
    تیم پشتیبانی

    rezamxc  

    نسخه ای که من از کروم استفاده میکنم ۸۴ هست و از ویندوز ۷ استفاده میکنم

    در قسمت Flags وقتی عبارت Emoji Context Menu flag سرچ میکنم چیزی پیدا نمیکنه

    پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

    آیا افزونه های گفته شده را نیز تست کردید؟