هنگ کردن

ADS


محمد 2 سال قبل

سلام خسته نباشید . لپتاپ من ویندوز ۷ مدل acer5755G هست . چند وقت پیش وارد یک سایت vps شدم وبیرون امدم .  چند دقیقه بعد ویندوزم گیر کرد و اصلا هیچ کاری نمیشد کرد . حتی alt ctrl del هم کار نمیکرد . از اون موقع هر وقت که کامپیوتر رو روشن میکنم و پسورد رو وارد میکنم ، ویندوز توی صفحه دسک تاپ تا نیم ساعت گیر میکنه و بعد رفع میشه . اما این حالت بعد از تقریبا بیست سی دقیقه بر میگرده . یک ویندوز ۸ هم روی کامپیوتر نصب هست ، اون این مشکل رو نداره . روی حالت safe mode هم مشکل نداره .  روی اون ویندوز ۸ یک انتی ویروس نصب کردم و یک بار کل دستگاه رو اسکن و پاک سازی کردم ولی مشکل با ویندوز ۷ رفع نشد .  مشکل از کجاست ؟  

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 با توجه به توضیحات شما احتمال اینکه مربوط به Vps باشد کم است و این مشکل مربوط به ویندوز و فایل های ویندوز شما مشکل داشته باشد راهکار هایی برای تعمییر ویندوز شما وجود دارد اما به شما توصیه نمی کنیم زیرا بیشتر ویندوز شما را با مشکل مواجه میکند 
بهتر است برای برسی این موضوع یک بار ویندوز خود را تعویض و تست فرمایید اگر مشکل همچنان پابرجا بود اعلام فرمایید تا شما را راهنمایی کنیم
اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.