حل مشکل 100% وصل نشدن اینترنت موبایل به کامپیوتر با USB

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهحل مشکل 100% وصل نشدن اینترنت موبایل به کامپیوتر با USB
Mohammad6083 4 سال قبل

سلام
بببخشید وقتی گوشیم رو به کامپیوتر از طریق usb وصل میکنم بعد تو تنظیمات  گوشی اجازه میدم اینترنت هم وصل شه اما وصل نمیشه دستگاه رو سیستم پیدا میکنه اما وصل نمیشه
گوشیم هواوی y7 هستش


1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
برای شما ۲ اموزش قرار میدهیم لطفا یک بار دیگر قدم به قدم مراحل زیر را پیش بروید سپس بیان کنید ایا قبلا این کار را کرده اید ؟ و مشکلی نداشته است ؟ ایا با دیگر گوشی امتحان کرده اید ؟
خب بریم سراغ اموزش :
اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB
این روش متداول ترین و ساده ترین روش اشتراک گذاری اینترنت گوشی با کامپیوتر است. برای این کار به ترتیب مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا از منوی اصلی خود، به بخش Setting (تنظیمات) بروید.

 

  • سپس وارد بخش Connection (اتصالات) شوید. در نسخه های قبلی اندروید به جای این گزینه، در بخش Wireless & Network  (اتصالات و شبکه) وارد more (بیشتر) شوید که در اندروید ۵ به بالا گزینه more حذف شده است.

 

  • در ادامه به قسمت Mobile Hotspot and Tethering (اینترنت و نقطه اتصال همراه) بروید. در نسخه های قبلی اندروید به بخش tethering & portable Hotspot (اتصال با واسطه و نقطه اتصال تلفن همراه) بروید.

 

  • سپس گزینه USB tethering (اتصال USB) را فعال کنید تا آیکون کناری آن به رنگ آبی شود.

به طور خلاصه مسیر زیر را برای اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر طی کنید.
 
 Settings > Connection (Network & internet) > Hotspot & tethering (tethering & portable wifi Hotspot)> activating USB tethering

اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB
دسترسی سریع برای اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی با کامپیوتر با کابل USB
برای دسترسی آسان به منظور اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر از بخش Setting عبارت tethering را جستجو کرده و به USB tehering وارد شوید.
دسترسی سریع برای اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر
پس از فعال کردن گزینه USB tehering در کامپیوتر یا لب تاپ به طور خودکار به اینترنت متصل خواهید شد. برای مشاهده این اتصال، مسیر زیر را طی کنید.
 
Control Panel\Network and Internet\Network and Sharing Center\change adapter settings
کانکشن با اتصال از طریق Remote NDIS based Internet sharing Device نمایانگر اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با کابل USB است.
۲- اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر از طریق بلوتوث
اگر به کابل USB دسترسی ندارید، می توانید برای اتصال به اینترنت از این روش استفاده کنید که البته نسبت به روش قبل طولانی تر است. با استفاده از این روش به وسیله بلوتوث می توانید با دستگاه هایی که قابلیت بلوتوث دارند اعم از موبایل ، کامپیوتر و لب تاپ جفت شده و اتصال اینترنت تلفن خود را با آن ها اشتراک بگذارید.اگر قبلا دستگاهی با تلفن شما برای اتصال جفت شده، می توانید آن را از لیست دستگاه های متصل شده انتخاب کرده و دوباره اینترنت را برای آن به اشتراک بگذارید.
اگر لب تاپ دارید نیاز به تجهیز اضافی نیست، اما در صورت اتصال به اینترنت در کامپیوتر رومیزی با این روش نیاز به دانگل بلوتوث دارید که از طریق پورت USB به کامپیوتر وصل می شود. این دانگل ها همانند فلش مموری، به محض اتصال به پورت USB در کامپیوتر قابل شناسایی بوده و در پایین صفحه دسکتاپ در سمت راست (قسمت Taskbar) آیکون بلوتوث را مشاهده خواهید کرد.
تنظیمات گوشی برای اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر از طریق بلوتوث

برای اتصال به ترتیب مراحل زیر را طی کنید.

  •  ابتدا بلوتوث لب تاپ خود را روشن کنید یا اگر از کامپیوتر رومیزی استفاده می کنید دانگل بلوتوث را به آن وصل کنید.
  • از منوی اصلی خود، به بخش Setting (تنظیمات) گوشی خود بروید.

 

  • وارد بخش Connection (اتصالات) شوید. در نسخه های قبلی اندروید به جای این گزینه، در بخش Wireless & Network  (اتصالات و شبکه) وارد more (بیشتر) شوید که در اندروید ۵ به بالا گزینه more حذف شده است.

 

  • سپس به قسمت Mobile Hotspot and Tethering (اینترنت و نقطه اتصال همراه) بروید. در نسخه های قبلی اندروید باید وارد بخش tethering & portable Hotspot (اتصال با واسطه و نقطه اتصال تلفن همراه) شوید.
  • سپس گزینه Bluetooth tethering (اشتراک گذاری اینترنت با بلوتوث) را فعال کنید تا آیکون کناری آن روشن شود.

به طور کلی برای فعال کردن اتصال بلوتوث در گوشی مسیر زیر را طی کنید.
 Settings > Connection (Network & internet) > Hotspot & tethering (tethering & portable wifi Hotspot)> activating Bluetooth tethering
اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر از طریق بلوتوث
دسترسی سریع برای فعال کردن اتصال بلوتوث

با جستجوی Bluetooth در بخش Setting و سپس انتخاب و فعال کردن Bluetooth tethering تنظیمات گوشی برای اتصال به اینترنت را انجام دهید.
تنظیمات کامپیوتر برای اشتراک گذاشتن اینترنت گوشی از طریق بلوتوث
پس از فعال کردن اتصال بلوتوث در تلفن همراه نوبت به انجام تنظیمات بلوتوث در کامپیوتر و اشتراک گذاری اینترنت می رسد.
به منظور تنظیمات در ویندوز ۱۰، ابتدا از منوی Start ، وارد بخش Setting شوید (برای راحتی Setting را جست و جو کنید). سپس به  بخش Device رفته و در ادامه روی Bluetooth کلیک نمایید.
Start> Setting> Device> Bluetooth
همانند تصویر زیر آیکون گوشی در بخش بلوتوث قابل نمایش است که با کلیک بر روی آن می توانید با آن جفت شوید.
تنظیمات کامپیوتر برای اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر
با جستجوی Device and Printer در منوی Start، به کنترل پنل هدایت می شوید که در بخش Device، تلفنی که متصل کرده اید قابل نمایش است.
اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر از طریق بلوتوث
بعد از جفت شدن بلوتوث گوشی با کامپیوتر، با جستجوی Network Connection از منوی start به بخش کانکشن های شبکه هدایت می شوید که آیکون بلوتوث به آن اضافه شده که می توانید آنرا فعال یا غیر فعال کنید.
اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر با تنظیمات بلوتوث
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

arash14  

ببخشید من وقتی میخوام نت رو به کامپیوتر از طریق یو اس بی وصل کنم نمیشه
کامپیوتر ویندوز ۱۰ هست
و گوشی الجی هست
برای وصل کردن این گزینه(USB tethering) غیرفعاله وغیر قابل فعال کردن باید جیکار کنم؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
میتوانستید یک سوال جدید مطرح کنید اما جوابی کوتاه و مختصر در همینجا میدهیم. اگر توضیحات بیشتری مورد نیاز میباشد لطفا در بخش سوالات مطرح فرمایید.
برای فعال شدن بخش usb tethering کافیست پس از ۸ مرتبه زدن بر روی build number موجود در تنظیمات گوشی و تبدیل شدن به یک developer یا توسعه دهنده، وارد بخش advanced options و یا Developer options شوید و تیک گزینه usb debugging را بزنید تا گزینه usb tethering برای شما نمایان شود.