%d9%be%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-e

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاوره%d9%be%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%88-e
danjavad 3 سال قبل

مدتی پیش در لپ تاپم پیغامی ظاهر شد با چنین مضمونی که اگر اجازه دهید از بخشی از حاظه لپتاپ شما یک بکاپ بگیریم. من تایید کردم و بعد چون بخش بسیار زیادی از درایو را گرفته بود ، این بکاپ را حذف کردم. بکاپ تحت عنوان \”windowsimagebackup \” و در پوشه ای بنام laptopseven_pc ذخیره شده بود. حال هر وقت که این بکاپ را حذف میکنم ، دوباره این بکاپ خود به خود در درایو e ظاهر میشود .مشکل از چیست؟ راهکاری مد نظر دارید خوشحال میشوم از راهنماییتان

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
برای غیرفعال کردن System Restore در ویندوز ۷ مراحل زیر را انجام دهید:
۱- برروی Computer در دسکتاپ راست کلیک کرده و Properties را انتخاب نمایید.
۲- در پنجره‌ی باز شده از لینک‌های گوشه‌ی بالا سمت چپ برروی Advanced system settings کلیک نمایید. 
۳- در پنجره‌ی System Properties در سربرگ System Protection شبیه به تصویر زیر ابتدا درایو ویندوز (درایوی که System Restore در آن فعال یا On است) را انتخاب کرده و سپس برروی دکمه‌ی Configure کلیک کنید. 
 ۴- گزینه‌ی Turn off system protection را فعال کرده و سپس برروی OK کلیک کنید. 
۵- در پیام نشان داده شده شبیه به تصویر زیر برروی Yes کلیک نمایید. 
با کلیک برروی Yes تمامی نقاط بازگشت سیستم رستور (Restore Points) حذف می‌شوند. 
۶- در نهایت در پنجره‌ی System Properties برروی OK کلیک کنید.
همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، System Restore غیرفعال شده است و  و حجمی بین ۳ تا ؟؟ درصد از درایو ویندوز آزاد خواهد شد. (بسته به میزان فضایی از درایو که به سیستم رستور اختصاص داده شده باشد) 
در ویندوز ۷، ابزار System Restore بصورت پیش‌فرض فقط در درایوی که ویندوز در آن نصب شده است فعال می‌باشد. 
در پنجره‌ی System Protection و در بخش Disk Space Usage مربوط به هر درایو می‌توانید مقدار فضای اختصاص داده شده به System Restore را تعیین کنید.
استفاده از این گزینه زمانی مناسب می‌باشد که قصد غیرفعال کردن System Restore را نداشته باشید و فقط بخواهید آن‌را از لحاظ اشغال فضا در درایو مورد نظر محدود کنید و یا حجم بیشتری از درایو را به نقاط بازگردانی سیستم رستور اختصاص بدهید. 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی