پورت یو اس بی

ADS


Mehran 4 سال قبل

سلام… خسته نباشید  من ویندوز ۷ نصب کردم رو لپ تاپم ولی پورت‌های usbش کار نمیکنن! لپ تاپم ویندور ۱۰ ۶۴بیتی میگه باید باشه ولی من ۷ نصب کردم الان پورت‌های usb کار نمیکنن … لطفا راهنمایی کنید ممنون

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
برای رفع مشکل عدم شناسایی پورت USB خود آخرین دررایو را برای دستگاه USB خود دانلود کنید و آن را نصب کنید. اگر این کار را انجام داده و به مشکل برخورد کردید در پایین همین قسمت پاسخ خود را بنویسید تا راهکار جدیدی خدمت شما بیان داریم  .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی
 
 

Mehran  

انجام دادم ولی درست نشد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

دوست عزیز تنها یک روش برای رفع این مشکل وجود دارد .
ویندوز و X را با هم فشار دهید و از منوی ظاهر شده Device Manager را انتخاب کنید.درایور دستگاه خود را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید. از منو Uninstall device را انتخاب کنید و درایور خود را حذف کنید. کامپیوتر خود را ریستارت کنید.
حالا برنامه TweakBit Driver Updater را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که این برنامه در سیستم هایی که آنتی ویروس نورتون و مایکروسافت نصب شده است کار نمی کند.
بعد از اینکه برنامه را باز کردید روی دکمه Start کلیک کنید تا درایوها به طور خودکار شناسایی شوند. در کنار درایورها گزینه Driver Updater را کلیک کنید تا آخرین نسخه درایو از پایگاه داده دانلود شود. اگر می خواهید تمام درایورها دانلود شوند گزینه Update all را کلیک کنید. 
علاوه بر این برنامه شما می توانید از برنامه Run Driver Easy هم استفاده کنید که روش کارش با برنامه بالا یکسان است.
اگر با روش بالا مشکل شما رفع نشد به احتمال ۸۰% این مشکل بر بروی ویندوز ۷ بر قرار می باشد . زیرا دوستان دیگر هم همچین مشکلی داشتند و اشاره شد که پس از سال ۲۰۲۰ که گذشت دیگر ماکروسافت سیستم هایی که ویندوز ۷ دارند را پشتیبانی نخواهد کرد . و تیم ما از تمامی کاربران خواهش میکند اصلا اصلا از این ویندوز استفاده نکنند زیرا علاوه بر باگ هایی که وجود دارد که ممکن است یکی از این دلایل باشد . شما پایین بودن سرعت گرمای بالا تر سیستم و کند بودن سیستم را مشاهده خواهید نمود .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی