پیدا نکردن فونتها در یک نرم افزار خاص

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارپیدا نکردن فونتها در یک نرم افزار خاص
Marzieh aghakhani 3 سال قبل

سلام خوب هستید ببخشید من نزدیک به ۹۵۰ تا فونت داخل سیستم نصب هست اما متاسفانه داخل برنامه کورل فقط ده تا دونه فونت بهم نمایش میده که تا اونم فقط نشون میده و نهایت از ۵ تا دونه فونت میتونم داخل برنامه استفاده کنم لطفا خواهشاً منو راهنمایی بفرمایید ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 

برای استفاده از فونت های فارسی نیاز دارید که فونت های آماده ی فارسی که “دسته B” از محبوب ترین اونهاست کپی کنید. کپی کردن فونت های مورد نظر به منوی کنترل پنل خودتون برید. نصب فونت در قسمت جستوجو “fonts” تایپ کنید و گزینه “view installed fonts” رو انتخاب کنید.  
اگر روش بالا انجام شده و مجددا مشکل دارید لطفا مدل دقیق ویندوز خود را برای ما بیان دارید تا دقیق تر شما را راهنمایی کنیم . 

اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.