چسباندن زیرنویس و صوت دوبله بر روی فیلم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارچسباندن زیرنویس و صوت دوبله بر روی فیلم
امید احمدی 3 سال قبل

با سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم بدانم چگونه باید هم صوت دوبله و هم زیرنویس را برای پخش در تلویزیون بر روی فیلم چسباند ؟  فیلمهایی هستند که هم صوت دوبله دارند و هم زیرنویس فارسی . یعنی بخشهایی ازفیلم که دوبله نشده، زیرنویس فارسی نمایش داده میشود و بعد دوباره دوبله فارسی پخش میشود. این سوئیچ شدن اتوماتیک بین زیرنویس و دوبله را با چه نرم افزاری میتوان ایجاد کرد و بر روی فیلم بطور دائمی چسباند؟ با تشکر از شما

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ابتدا بخاطر تاخیری که پیش آمد معذرت میخواهیم،
این کار کاری نیست که هر کسی بتواند انجام دهد. آن فیلم ها را باید ورژن دوبله شده بدون سانسور دانلود کنید تا بخش های ساسنور نشده اما دوبله نشده با زیرنویس نشان داده شوند. امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی