کامپیوتر موس را کیبورد می شناسد

ADS


همه سوال هاکامپیوتر موس را کیبورد می شناسد
محمد 3 سال قبل

سلام وقت بخیر کامپیوتر من امروز موس رو کیبورد تشخیص میده و قسمت دیوایس ها عکس کیبورد میاره و ریستارت هم کردم و روی سیستم دیگه درست کار کرد . این مشکل یکدفعه و بدون هیچ اتفاق خاصی پیش اومد در حالی که به درستی کار میکرد. با تشکر از کمکتون?

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ابتدا بفرمایید که آیا ویندوز رو به تازگی آپدیت کردید یا خیر. اگر کردید میتونه باگ باشه، به ورژن قبل برگردونیدش. اگر هم نکردید ممکنه با یه آپدیت رفع بشه.
در مرحله دوم دکمه های ترکیبی Windows + R رو بگیرید تا پنجره ران باز بشه
سپس داخل کادر بنویسید:
devmgmt.msc
و اینتر رو بزنید.
موس و یا کیبورد رو پیدا کنید، روش کلیک راست کنید، update رو بزنید و گزینه بالایی رو بزنید تا شروع به آپدیت کنه. درایور ها آپدیت میشن و احتمالا مشکل شما رفع میشه. این کار رو هم با موس و هم کیبورد انجام بدید.
همچنین میتونید برای این کار از برنامه driverpack solution هم استفاده کنید.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی