کرک شدن در بازی

ADS


GOD 4 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سازنده این سایت و دست اندر کاران ….. عرضم به حضورتون که بنده یک بازی به نام DOTA2 چندین ساله دارم بازی میکنم  وهیچ مشکلی نداشتم و همچی خوب بود تا اینکه آبدیت جدید داد  ۲۰۲۰ که دیگه سیستم من  کلا کم اورد یا همچین چیزایی الان بازی میتوانم انجام بدم اما بعضی وقتا میپره از بازی بیرون بدون هیچ ارور که این باعث عصبانیت بنده میشود و میخواهم این کشل رو بر طرف کنم  و داخل استیم هم منفی نوید  novid – هم وارد کردم اما بازم مشکلم حل نشده .. دقیقا  یه جوری به نظر من میاد که سیستمم در مقابل ابدیت جدیدش ضعیفه چون  در بخش  بازی یک پخش به نام arcde وجود دارد که بازی هایی در ان وجود دارد که قبل از ابدیت به خوبی برای من اجرا میشد اما الان میندازه بیرون و  یه مثال دیگه ه مبزنم خیلی وقتا میزنم واتچ  watch برای تماشا بازی ها دیگر خیلی وقتا نمیاره و میندازه بیرون .ممنون میشم  بتوانید کمکم کنید منتظر جوابتون هستم روز خوش موفق باشید …

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

خیلی ممنون از طف شما بله کاملا به بازی واقف هستیم و همانطور که میدانید پس از یک بن موقت توسط خود valve که افراد ایرانی را بن کردند در حال حاضر این مشکل برای اکثر افرادی که سیستم ضعیف تری دارند به وجود امده است که طبیعتا به اپدیتها بر میگردد . 
شما یک مرتبه بر روی لینک زیر کلیک کنید دقیق مراحلی که ذکر کردیم را قدم به قدم انجام دهید و نتیجه را اعلام کنید .
رفع مشکل اخیر اپدیت دوتا ۲ 
یک نکته که باید عرض شود زمانی که بازی یک لحظه گیر میکند , شما هیچ کلیکی در صفحه بازی انجام ندهید و اصلا هیچ عکس العملی نشان ندهید به مدت چندین دقیقه ( ۵ دقیقه الی ۷ دقیقه ) .

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

GOD  

سلام دوست عزیز … ممنون از پاسخ شما و این کار رو کردم و باز هم انداخت بیرون و خودم کلی داخل اینترنت تحقیق کردم و روش های بساری رو امتحان کردم آخرش اومدم کیسمو تمیز کردم و الان خیلی بهتر شده

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بسیار عالی , ممنون از لطف شما معمولا گرد و غبار جلوی فن باعث میشن عملکرد cpu کاهش پیدا کنه که خداروشکر مشکل رفع شد .

GOD  

ممنونم دوست عزیز واقعا خدا رو شکر…. انشاالله همه مشکلاتشون حل بشه … موفق و پیروز باشید .