گیر کردن سیستم وسط بازی

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هاگیر کردن سیستم وسط بازی
Poriya 3 سال قبل

سلام خسته نباشید.
من وقتی دارم بازی هایی مثل قلعه ۱ یا rust legacy رو بازی میکنم هیچ لگ و یا ایرادی نداره ولی وسط های بازی به طور ناگهانی و بدون هیچ اروری بازی می ایسته و فقط میشه موس رو تکون داد و هیچ دکمه ای کار نمیکنه نه alt f4 و نه دکمه ویندوز و هیچ کاریش نمیشه کرد فقط میشه کامپیوتر رو ریست کرد که بعد از ریست هم بالا نمیاد مجبورم دکمه پاور رو بزنم ووقتی روشن میشه باز بالا نمیاد و خودش رو خاموش میکنه و دوباره روشن میکنه و بدون هیچ ایرادی اینبار بالا میاد.
چند باری تست کردم و همیشه به همین روال بوده و داخل جاهای مختلف بازی این اتفاق می افتاد سیستم مورد نیاز این بازی ها خیلی پایینه و من بازی های با گرافیک بالا تری هم بدون هیچ ایرادی بازی کردمه و فقط یک بار این اتفاق برای اونا افتاده ولی برای این بازی ها همیشه اینطوره.
مشخصات سیستم:
رم ۸ ddr4 دوتا ۴
Cpu intel g4400
ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت 
دوتا هارد روی سیستمه یکی یک ترابایت هست و دیگری ssd 250 گیگ از وقتی که این هارد رو وصل کردمه این اتفاق میوفته ویندوز رو هم چند بازی عوض کردمه و روی ssd هم نصب هستش و بازی ها رو هم روی ssd و هم روی اون هارد تست کردم.
اینم بگم که کابل تغذیه ssd و اون یکی هارد یکی هستش و به دوتا تقسیم شده.
ببخشید طولانی شد ممنون میشم کمک کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ایا قربان شما تا به حال اقدام به تعویض ویندوز کرده اید و مجددا تست بفرمایید ؟ 
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.