گیر کردن کامپیوتر موقع روشن شدن

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارگیر کردن کامپیوتر موقع روشن شدن
alipkhi 3 سال قبل

سلام
ببخشید من لب تابم رو روشن کردم اما تو صفحه لود ویندوز گیر میکرد چند بار هم ریستارت کردم درست نشد که، مجبور شدم ویندوز رو دوباره نصب کنم ، دوباره همون ویندوز ۱۰ رو نصب کردم بدون هیچ مشکلی بالا اومد امابعد که ویندوز رو اپدیت کردم خودش لب تاب رو ریستارت و روی صفحه مشکی قفل میکنه و فنش هم خیلی کار میکنه چیکار باید بکنم ؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
برخی از کامپیوترهای شخصی یا لپ تاپ ها بعد از راه اندازی مجدد (ریستارت کردن) روی صفحه سیاه گیر میکنند این اتفاق بعد از بروزرسانی های ماه ژوئن رخ داد.حتما موقعی که این اتفاق برای شما رخ داده است برایتان خیلی ترسناک بوده اما خب خوشبختانه ما اینجا هستیم تا یک راه حل سریع برای حل این مشکل به شما ارائه بدهیم، با ما همراه باشید.
زمانی که این اتفاق یعنی صقحه مانیتور سیاه شد شما فقط کافیه که سه دکمه Ctrl + Alt + Del را روی کیبردتون را بزنید.با انجام این کار صفحه ویندوز ده به صورت نرمال برای شما نمایش داده خواهد شد.
حالا بر روی دکمه power که در سمت راستوت هست  کلیک کنید و بعد گزینه Restart را انتخاب کنید تا ویندوز دوباره راه اندازی بشود.
بر اساس خود نوشته ماکروسافت Microsoft’s support document مشکلتون حل خواهد شد و دیکر با صفحه سیاه شروع به کار نخواهد کرد.
دقیقا معلوم نیست که علت این خطا چیست ولی خب اینو همیشه بدونید که با استفاده از  Ctrl + Alt + Del ویندوز خودتون رو از حالت های عجیب و غریب و نا آشنا در بیاورید.به خصوص Task Manager که در خیلی از قسمت ها حتما بهتون کمک کرده.
اگر این راه‌حل به تعمیر یک کامپیوتر با صفحه سیاه کمکی بهتون نکرد، دراینجا راه‌حل‌های بالقوه دیگری وجود دارد:
-برای مثال با استفاده از کلید میانبر Win+Ctrl+Shift+B میتوانید به اصطلاح به درایور گرافیکتون شک وارد کنید.
-این کار متاسفانه باعث میشود که برنامه هایی که باهاشون کار میکردید و سیو نکردید اطلاعاتتون از دست میدهید. اما خب یک وقت هایی تنها راه ما خواهد بود. و اونم اینکه دکمه فیزیکی Power روی کیس را چند ثانیه فشار دهید تا برق داخل پاور خالی شود.
-در این حالت باید که بیشتر برای لپ تاپ ها اتفاق می افتد. این است که از اتصال موس اطمینان حاصل کنید و باتری آن را چک کنید. چون در بعضی از اوقات موقعی که سیستم باتری خالی میکند و یا ضعیف شده باشد. صفحه نمایش تاریک و سیاه شود و یا به علت کم بودن باتری قدرت خواندن ورودی های نظیر موس و کیبرد نباشد.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.