آپدیت کارت گرافیک

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهآپدیت کارت گرافیک
A_R_p84 4 سال قبل

سلام خدمت شما دوستان.
میخواستم ببینم آپدیت کارت گرافیک NVIDIA..مدل GeForce GT 630 آمده یا نه؟
خیلی ممنون.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
با استفاده از روش زیر مراحل را قدم به قدم انجام دهید اگر کارت گرافیک شما اپدیتی برای ان امده باشد با روش زیر نصب خواهد شد . 

اموزش اپدیت ویندوز ۱۰

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

سلام خدمت شما.خیلی ممنون از توضیح شما
من چند وقت پیش برای آپدیت کارت گرافیک اقدام کردم و توی سایت NVIDIA مشخصات کارت گرافیک رو وارد کردم و نسخه جدید رو دانلود کردم.
ولی وقتی که میخواستم آپدیت کنم در قسمت چک کردن سیستم ارور می داد.الانم میترسم همینجوری باشه برای همین سوالم رو خدمت شما گفتم.
علت اون ارور چی بوده؟و الان میتونم آپدیت کنم؟
خیلی ممنون از زحمات شما.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

در برخی موارد آپدیت هایی که منتشر میشود ممکن است برای برخی از سخت افزار ها بهینه نشده باشد و نیاز است کمی صبر کنید تا مشکلات آن رفع شود و سپس آن ها را آپدیت نمایید بهترین روش برای آپدیت از طریق روش بالا میباشد اگر هماهنگ نباشد اصلا نصب نمیشود پس نگران نباشید

خیلی ممنون