اتصال یک پرینتر Hewlett Packard Laserjet 6L قدیمی به یک کامپیوتر دسکتاپ با سیستم عامل ویندوز 7 قفل شکسته فارسی.

ADS


همه سوال هااتصال یک پرینتر Hewlett Packard Laserjet 6L قدیمی به یک کامپیوتر دسکتاپ با سیستم عامل ویندوز 7 قفل شکسته فارسی.
modarresa 4 سال قبل

با سلام؛ یک کامپیوتر دسکتاپ دارم با سیستم عامل ویندوز ۷ قفل شکسته فارسی. می‌خواهم یک پرینتر Hewlett Packard Laserjet 6L را به آن وصل نموده و استفاده نمایم چه کاری باید انجام دهم البته درایو پرینتر را نیز ندارم اگر دارید و مطمئن هستید که روی این سیستم کار می کند می توانم هزینه آن را بپردازم فقط شرطش این است که کار کند. آیا اتصال این پرینتر به سیستم عامل ویندوز ۷ امکانپذیر است اگر نیست آیا می‌توانم سیستم عامل را ارتقاء دهم تا این پرینتر بتواند به آن متصل شود. ضمنا کی‌بورد نیز کار نمی‌کند چه عملی انجام دهم تا کی‌بورد راه بیافتد. البته موس کار می‌کند.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
وصل نبودن کیبرد دلایل مختلفی میتواند داشته باشد میتواند ازجمله خراب وبدن فیزیکی کیبرد را به ان اشاره کرد که باعث میشود  کیبرد شما کار نکند و یا نصب نبودن درایور کیبرد شماست ابتدا از شما خواهشمندیم درایور کیبرد مربوطه را دانلود کرده و نصب نمایید .

دانلود درایور چاپگر LaserJet 6L HP برای ۷ x64 Windows به صورت رایگان

نسخه های سیستم عامل: Windows 7 x64
مجموعه: چاپگرها HP
زیر مجموعه: چاپگرها LaserJet 6L
 

توضیحات درایور

درایور های چاپگرها LaserJet 6L HP برای (۷ x64 Windows) دانلود کنید، یا نرم افزار DriverPack Solution را برای دانلود و به روز رسانی خودکار درایور ها نصب کنید

درایور : دانلود

درایور را دانلود کرده و مجددا بررسی کنید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی