ارتقاء سخت افزاری

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهارتقاء سخت افزاری
NEGATIVE 3 سال قبل

سلام خسته نباشید من میخوام سیستم رو ارتقا بدم به نظر شما کدام سخت افزار از همه ضعیف تره و در اولویت تعویض قرار داره؟(بیشتر هدفم اینه برای اجرای گیم ها یکم بهتر بشه)
cpu:intel(R) Pentium(R) G3220  @۳.۰۰GHz
Ram:4 DDR3
 NVIDIA GeForce GT 710
Mainboard=H81M-C

(NVIDIA GEFORCE GT 710 (2GB

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
اگر توان هزینه خوبی را دارید , بهتر است که از CPU Core i7 استفاده کنید (میتوانید از جدیدتر ها هم نیز بنابر استفاده خودتان نیز خریداری کنید .) 
همچنین از کارت گرافیک های جدید و قدرتمند ایسوس و یا … میتوانید برای رشد بهتر بازی ها استفاده کنید . 
یکی از مهم ترین ابزار برای دریافت FPS بهتر شما میتواند مانیتور شما باشد که اگر بتوانید از مانیتور ۳۶۰ هرتز استفاده کنید , طبیعتا میتوانید خروجی خوبی بگیرید . 
سعی کنید از ۱ و یا ۲ هارد SSD نیز برای سرعت بخشیدن به عملکرد سیستم خود نیز استفاده کنید . 
ولی متوجه باشید که تمامی قطعات باید با یکدیگر Match باشند تا مشکلی در مان اجرای ویندوز  ویا برنامه ها و … نداشته باشید . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی