استفاده نشدن منابع

ADS


sina 2 سال قبل

سلام و درود
یک مدت پیش من با سیستم هنگام اجرای بازی سنگین مشکلی نداشتم اما خب به دلایلی مجبور شدم اون بازیو پاک کنم و چند روز بعد دوباره دانلود کردم وقتی داخل بازی میشم اف پی اس پایینی میگیرم و وقتی بازی درحال اجراست task manager رو باز میکنم میبینم با و ویندوز جمعا ۱۰ درصد سی پی یو استفاده میکنند درصورتی که من سی پی یو ryzen 9 دارم و اگر حتی ۵۰ درصد سی پی یو استفاده بشه ۶۰ اف پی اس میگیرم و همچنین تمامی درایور ها اپدیت هستند و هارد دیسک هم کاملا سالم و ویروسی هم بعد استفاده از انتی ویروس شناسایی نشد انگار یه چیزی جلوی استفاده از نرم افزار رو میگیره. بعد از چند دقیقه بازی سی پی یو ازاد میشه و بالا ۱۰۰ اف پی اس میگیرم اما دو دقیقه بعد برمیگرده حالت اول همه منابع هم سالمن.
با تشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

لطفا مشخصات دقیق کامل  سیستم خود به همراه مدل دقیق ویندوز و کارت گرافیک را در قسمت کامنت این سوال بیان دارید . 

اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.