بهترین لپ تاپ الترا بوک

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهبهترین لپ تاپ الترا بوک
محمد امیدوار 3 سال قبل

سلام دوستان با توجه به اینکه بودجه و ملاک هام برای خرید آلترابوک فرق کرده لطفا حداقل ۳ مدل از برندهای با کیفیت متناسب با بودجه ۴۰ میلیونی بهم معرفی کنیدصفحه نمایش: کیفیت صفحه در بالاترین حد ممکن باشه حداقل ips باشه و بالاترین رزولوشن ممکن چون حداقل روزانه ۷ ساعت با لپتاپ کار میکنم و میخوام چشمام اذیت نشه(بیشترش هم مطالعه و پژوهش وب و فیلم هست)وزن دستگاه و اندازه : جمع و جور کوچیک و سبک وزن باشه چون زیاد دستگاه رو حمل میکنم(میرم سر کلاس و میام) و از ۱۴.۱ بیشتر نباشه و از ۱۳.۳ کمتر نباشه و وزنش هم از ۱.۵ کیلو بیشتر نباشهپردازنده و گرافیک: بالاترین سرعت در ویندوز و نرم افزار های عمومی رو نیاز دارم (فکر میکنم یک i5 یا i7 نسل جدید کفایت کنه ) اما اصلا با دستگاه بازی نمیکنم و نیاز به گرافیک مجزا ندارم همینقدر که در حد روان بودن در ویندوز و یه فتوشاپ ساده و کارهای گرافیکی ساده باشه کفایت میکنهباطری: خیلی مهمه که حداقل ۵ الی ۶ ساعت باطری نگه داره فکر کنم حداقل باید ۴ سلولی باشه چون جاهایی میرم که نمیشه با خودم شارژر ببرمهارد دیسک: به سریع ترین هارد دیسک نیاز دارم یعنی m.2 nvme باشه و حداقل ۵۰۰ گیگ اگر ۱ ترابایت باشه عالیهپورت و جانبی: حتما پورت تاندربولت داشته باشهیه چندتا مدل مثل zenbook asus یا dell xps یا hp envy دیدم اما چون تجربه ایی در این زمینه ندارم نیاز به راهنمایی دارملطفا یک آلترابوک سریع سبک و به روز و با کیفیت با توجه به ملاک ها معرفی کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
بهترین اولترابوک ها ترکیبی از ظاهر زیبا و توان پردازشی بالا است که توجه بسیاری از افراد خلاق و حرفه ای را به خود جذب میکند. به خاطر وزن بسیار سبک و عملکرد خوب باتری ، این مدل لپ تاپ ها مناسب افرادی میباشند که نیاز به جابه جایی زیاد لپ تاپ دارند.از نظر ظاهر نیز یک شکل شیک و لوکس را به کاربر میدهد که میتواند اعتماد به نفس را بالاتر ببرد .

  1. (Dell XPS 15 (۲۰۲۰
  • CPU: پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i5-Core i7
  • کارت گرافیک: Intel UHD Graphics – NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti
  • ۸ تا ۶۴ گیگ رم
  • صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD + (1920 x 1200) InfinityEdge Non-Touch Anti-Glare 500-Nit
  • حافظه ۲۵۶ گیگ تا ۲ ترابایت حافظه ۲ PCIe NVMe

نقاط قوت و ضعف:
+  بلندگوهای شگفت انگیز
+  نمایشگر زیبا
+ صفحه کلید راحت
GTX 1650 Ti کمی ضعیف است
Dell XPS 15 کاملاً بدون نقص میباشد حتی در حدی است که میتواند کاربران سرسخت Mac را نیز وسوسه کند تا به این لپتاپ کوچ کنند. این لپ تاپ به راحتی بهترین اولترابوک در سال ۲۰۲۰ میباشد و از بسیاری جهات بهترین لپ تاپ (تا الان) است. این لپ تاپ ترکیبی از قدرت سرسام آور در یک شاسی نازک و سبک و شیک میباشد ، وقتی صحبت از ویژگی های داخلی می شود به طور کلی تجربه و انتظارات شما را دگرگون میکند. از جمله این ویژگی های شگفت انگیز می توان به نمایشگر درخشان و جذاب با ۵۰۰ نیت روشنایی ، صفحه کلید فوق العاده راحت ، بلندگوهای چشمگیر و صفحه لمسی فوق العاده اشاره کرد. فقط ما نمی گوییم که این لپ تاپ عالی است ، رتبه ی ۵ از ۵ خودش گویای همه چیز میباشد.

  1. HP Elite Dragonfly

بهترین اولترابوک برای مسافران حرفه ای

  • CPU: پردازنده نسل ۸ اینتل Core i5-Core i7
  • کارت گرافیک: Intel UHD Graphics 620
  • ۸ تا ۱۶ گیگ رم
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی Full HD مورب ۱۳.۳ اینچی – صفحه نمایش نمایش لمسی Full HD لمسی
  • حافظه ۲۵۶ گیگ SSD

نقاط قوت و ضعف:
  +طراحی بی عیب و نقص
+ عمر باتری عالی
 – بسیار گران قیمت
اگر شما یک مسافر حرفه ای هستید و به دنبال بهترین بهترین ها در سال ۲۰۲۰ میگردید ،انتخاب سختی پیشرو خواهید داشت که مدلی پیدا کنید تا با مدل HP Elite Dragonfly رقابت کند. این لپ تاپ با کسب رتبه ۵ ستاره ، امسال در لیست برتر اولترابوک قرار میگیرد که همچین هم تعجب آور نیست ، زیرا ترکیبی مهلک از ویژگی های باورنکردنی مانند صفحه کلید عالی و بلندگوهای شگفت انگیز ، قدرت بینظیر ، قابلیت جابجایی ، طراحی زیبا و دوام طولانی مدت باتری را ارائه می دهد. مسلما گرانتر از بسیاری از رقبای خود در این سطح میباشد. اما اگر قصد خرید آنرا دارید واقعا ارزش دارد.

  1. (HP Spectre x360 (۲۰۲۰

پرچمدار HP 2-in-1 در سال ۲۰۲۰ آپدیت می شود.

  • CPU: پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i5-Core i7
  • کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics
  • ۸ تا ۱۶ گیگ رم
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش چند لمسی ۱۳.۳ “FHD (1920 x 1080) IPS BrightView micro-edge WLED-backlit backlit –

و ۱۳.۳″ diagonal 4K (3840 x 2160) UWVA BrightView micro-edge AMOLED

  • حافظه ۲۵۶ گیگ تا ۲ ترابایت SSD

نقاط قوت و ضعف:
+ طراحی شیک  با کیفیت عالی
+ عملکرد عالی
+ امنیت داخلی
 – عمر باتری نسبت به رقیبان کم است
 – در برخی مواقع داغ میشود
این لپ تاپ محبوب و بسیار تحسین شده، این بار با اجزای قدرتمندتر مانند پردازنده های نسل ۱۰ اینتل و گرافیک Intel Iris Plus ، بروزرسانی شده است تا انتقام خود را از منتقدین قبلی خود بگیرد. مطمئناً طرح بی عیب و نقص ۲ در ۱ و شاسی های بکر و برش یافته از سنگهای قیمتی و ویژگی های امنیتی آن و بلندگوهای Bang & Olufsen نقطه قوت های این لپ تاپ هستند. این ترکیب مرگ آور هم اکنون بیش از هر زمان دیگری این مدل را تبدیل به یکی از بهترین اولترابوک های موجود کرده است. آیا هنوز برایتان عجیب است که چرا این مدل یکی از لپ تاپ های مورد علاقه ما در سال ۲۰۲۰ شده است؟ اگر شما نیز به عملکرد و کیفیت و زیبایی اهمیت می دهید ، این لپ تاپ مناسب شماست.
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی