انتقال یوسی در پابجی از اکانتی به اکانت ذیگر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهانتقال یوسی در پابجی از اکانتی به اکانت ذیگر
پوریا 3 سال قبل

با سلام و عرض خسته نباشید می خواستم بدونم در تا الان که در سیزن ۱۶ هستیم راهی برای ارسال یوسی از اکانتی به اکانت دیگر وجود دارد؟ ممنون می شم پاسخ بدین

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
مراحل انتقال یوسی در پابجی موبایل به بازیکنان و دوستان خود
در اینجا شش مرحله را توضیح می‌دهیم که دو مرحله اول روش درخواست یوسی و چهار مرحله بعدی، روش انتقال یوسی را در پابجی موبایل شرح می‌دهند.
مرحله اول: در مرحله اول، باید ایمیل درخواست “Royal Pass “از دوستان PUBG خود دریافت کنید. این ایمیل را می‌توان با استفاده از گزینه Royal Pass از صفحه لابی ارسال کرد. بر روی دکمه “Royal Pass” کلیک کرده و “Upgrade Pass” را انتخاب کنید.
مرحله دوم: روی “Send Request” ضربه بزنید.
مرحله سوم: در این مرحله یعنی زمانی‌که دوست پابجی شما، درخواست رویال پس داده است، برای مشاهده درخواست دوستتان، بر روی “Mail” که در پایین سمت راست صفحه لابی است کلیک کنید.
مرحله چهارم: در Gift centre، Request menu را بررسی کنید.
مرحله پنجم: بر روی دکمه View روی نام دوستان پابجی خود،  که می‌خواهید هدیه  را ارسال کنید، کلیک کنید.
مرحله ششم: پس از انتخاب یک دوست پابجی، از شما خواسته می‌شود قبل از اقدام به انتقال یوسی در پابجی موبایل یادداشت‌های مهم را بخوانید. بنابراین آن را با دقت بخوانید و روی گزینه “Give” ضربه بزنید. در صورتی که شما به اندازه یوسی درخواست شده یا بیشتر اعتبار داشته باشید می‌توانید این مرحله  یعنی انتقال یوسی را انجام دهید. در غیر اینصورت درخواست دوست خود را در پابجی، می‌توانید رد کنید و در اکانت او پیامی مبنی بر رد درخواستش می‌رود.
شرایط برای انتقال یوسی در پابجی
با این حال، ویژگی “درخواست” فقط برای کسانی که بیش از ۲۴ ساعت با آن‌ها دوست بوده‌اید جدا از داشتن سطح کاراکتر ۳ یا بالاتر و هم افزایی بیش از ۲۰، کار می‌کند.
توجه داشته باشید که این ویژگی برای هفت روز اول از آغاز فصل جدید در دسترس است و پس از اتمام مدت زمان درخواست، کسی قادر به ارسال درخواست اضافی نخواهد بود. شما فقط به دوستانی می‌توانید درخواست انتقال یوسی در پابجی موبایل بفرستید که در قسمت Synergy بازی شما باشند. برای این منظور باید با دوستان خود در پابجی زیاد بازی کنید و به آن‌ها لایک بدهید.
 

اما اگر با برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.