اکتیو کردن ویندوز 10

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهاکتیو کردن ویندوز 10
bahar_dh 4 سال قبل

سلام. من امروز با این پیام از لپ تاپم مواجه شدم. Your windows license will expire soon. Go to setting to activate windows. خواستم بدونم که دقیقا منظور از این که لایسنسم داره تموم میشه چیه و با اکتیویت کردن لپ تاپم چه اتفاقی میفته و این که آیا اصلا لازمه که اکتیویتش بکنم یا نه؟ 

SAyy3D  

سلام.
در جواب به شما :
صد در صد لازمه که اکتیو بشه و احتمالا با آپدیت ویندوزتون یا توسط win.Defender یا هر آنتی ویروس دیگه‌ای که دارین کرک ویندوزتون پریده و باید مجددا کرک بشه.
پیشنهاد میکنم اگر در این زمینه دانش کافی دارید از auto KMS استفاده کنید و دوباره ویندوزتون رو اکتیو کنید و برای جلوگیری از راه دادن دوباره این اتفاق اون رو در EXCLUSIONS آنتی ویروس مربوطه قرار بدین.
اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، از یک نفر که این اطلاعات رو داره بخواید اینکار رو انجام بده یا ببرید خدمات کامپیوتری محل زندگیتون و بخواید که اکتیوش کنه.
اگر ویندوز اوریجینال داشتید (که با وضعیت پیش آمده بعیده) کد فعالسازی رو از یکی از این دو راه وارد کنید :
۱. از طریق properties واقع در thisPc یا همون my computer سابق، قسمت windows status کد فعالسازی رو وارد کنید.
۲. وقتی که اون پیغام میاد دوتا گزینه هم پایینش داره که یکیش go to settings یا enter new license یا چیزی شبیه به اینه در اونجا هم می‌توانید اقدام به وارد کردن کد لایسنس دارید.
۳. اگر ویندوز از اول روی لپتاپ بوده و فروشنده به شما گفته بوده که ویندوز اوریجینال بوده، میتونید سراغ فروشنده برید و ازش بخواهید که به جبران ادعایی که کرده ویندوز رو اکتیو کنه، یا ازش شکایت کنید.
فکر میکنم پاسخ جامعی داده باشم به شما و امیدوارم مشکلتون حل بشه…

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیلی ممنون از کاربر عزیز SAyy3D  بابت پاسخگویی 
تیم پشتیبانی به شما روش زیر را پیشنهاد میدهد دوست عزیز 
رفع ارور your windows licens will expire soon
بر روی لینک بالا کلیک کرده و روشی که تیم پشتیبانی توضیح داده است را قدم به قدم انجام دهید و نتیجه خود را به ما بیان دارید .

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.