بازنشدن عکس اسکیرینشات ویندوز7

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهبازنشدن عکس اسکیرینشات ویندوز7
fkamali 4 سال قبل

با سلام و خسته نباشید!
من از روی صفحه کامپیوتر از طریق ابزارsnipping tool چند تا شات گرفتم و در یک پوشه در درایو e ذخیره کردم.و این فولدر هم در فولدر دیگر است.وقتی فولدر اصلی را از درایو ایی به درایو g منتقل کردم،عکس ها باز نمیشود.درصورتی که تا قبل از انتقال باز میشدند.من باید چیکار کنم؟؟!!!
ارور:windows photo viewer can not open this picture because either photo viewer does not support this file format or you do not have the latest updates to photo

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
۱- تعیین برنامه دیفالت در کامپیوتر با properties
برای اینکه فایل مورد نظر با برنامه دلخواه شما اجرا شود چندین شیوه وجود دارد اما رایج ترین روش این است که از بخش خصوصیات فایل، برنامه ای جهت اجرای این فایل تعیین نماید. برای اینکار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روی فایلی که می خواهید با برنامه جدید باز شود کلیک راست کنید.
  2. گزینه properties را انتخاب کنید.
  3. سپس روی دکمه change کلیک کنید و از میان برنامه های پیشنهاد شده برنامه دلخواه خود را انتخاب نمایید

چنانچه برنامه ای که در نظر دارید به عنوان برنامه پیشفرض ویندوز برای اجرای فایل انتخاب کنید در لیست موجود نبود مطابق راه حل زیر اقدام نمایید.

  1. در لیست باز شده روی گزینه More apps کلیک کنید.
  2. برای انتخاب برنامه پیش فرض ویندوز به پایین ترین قسمت بروید و گزینه Look for Another app in pc را انتخاب نمایید.
  3. سپس به محلی که برنامه را نصب کرده اید مراجعه نموده و فایل اجرایی برنامه را انتخاب کنید. (برای مثال فتوشاپ)
  4. سپس روی دکمه open  کلیک کنید.

بدین ترتیب با تغییر برنامه پیشفرض ویندوز ، در دفعات بعدی این فایل به با برنامه ای که شما انتخاب کردید اجرا خواهد شد.
۲- تغییر برنامه پیش فرض اجرای فرمت ها در ویندوز
روش دیگری که برای تغییر برنامه پیش فرض ویندوز وجود دارد این است که روی آیکن برنامه کلیک راست نموده و گزینه Open with را انتخاب کنید. اکنون برنامه های پیشنهادی ویندوز در لیست موجود است. اگر برنامه پیشنهادی شما در لیست موجود نبود می توانید گزینه choose another app را بزنید و برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید.
یک مرتبه به این صورت با برنامه دیگری امتحان کنید و سعی کنید تا فایل ها را باز کنید , در صورتی که امکان پذیر نبود به ما اطلاع دهید . 
 
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
باتشکر,
تیم پشتیبانی