بازگرداندن اندروید گوشی به قبلی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهبازگرداندن اندروید گوشی به قبلی
arsham 4 سال قبل

سلام من گوشیمو به اندروید۱۰تغییر دادم مدل گوشیم(سامسونگ گلگسی s10)حالا میبینم روش برنامه ی ظبط صدا نصب نمیشه(به خاطر بالا رفتن امنیت)حالا میخوام به اندروید قبلی بیارمش بدون اینکه فلش بشه

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه همچین کاری نمیشه کرد , دوست عزیز شما زمانی که اندروید خود را اپدیت میکنید در ۹۹% مواقع امکان بازگشت به اندروید قبل نیست . 
 

اما اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

arsham  

حتی اگر فلش بشود هم نمیشه اخه من میخوام برنامه ی ظبط صدا روش جوابب بده راه حل دیگری نیست؟؟

arsham  

من در سایتتون خیلی وقته ثبت نام کردم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

راهکار آسان بازگشت به نسخه قبلی اندروید
اگر یکی از کاربران گوگل پیکسل یا گوگل نکسوس هستید، بازگردانی نسخه اندروید به ورژن قبلی برایتان چندان سخت نخواهد بود. در واقع این روش در مورد تمامی گوشی‌هایی که امکان آنلاک تلفن همراه و دریافت نسخه رول‌بک وجود دارد قابل استفاده است.
بازگشت به نسخه قبلی اندروید
اگر سازنده تلفن همراه شما نیز فایل بازگرداندن نسخه اندروید به نسخه قبلی را منتشر کرده است، کافی است تنها مراحل زیر را دنیال کنید:

  • از تمامی داده‌های خود یک بکاپ تهیه و آن را در محیط‌های ابری ذخیره کنید
  • نسخه رول‌بک مورد نظر خود را دانلود و طبق آموزش‌های موجود در وب‌سایت سازنده تلفن همراه آن را نصب کنید.

لطفا اول تمامی مراحل برگرداندن اندروید را به خوبی یاد بگیرید و سپس اقدام به انجام دادن آن کنید.
اطلاعات زیادی وجود دارد که بدون روت کردن نمی‌توانید از آن‌ها پشتیبان بگیرید. از جمله این اطلاعات داده‌های بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، تصاویر ذخیره شده در اپلیکیشن‌های پیام رسان و سایر داده‌های شخصی که ممکن است روی محیط ابری ذخیره نشده باشند.

 

بنابراین پیش از نصب نسخه قدیمی‌تر اندروید روی گوشی هوشمند خود، به خوبی این مورد را بررسی کنید. نصب نسخه جدید اندروید نیازمند به حذف کامل اطلاعات از روی حافظه داخلی است، بنابراین پس از انجام دانگرید دیگر به اطلاعات قبلی خود دسترسی نخواهید داشت.
هم‌چنین باید توجه داشت که پیش از شروع فلش کردن تلفن همراه، تمامی ابزارهای لازم برای این کار را دریافت کرده باشید، متوقف شدن عملیات فلش قبل از به اتمام رسیدن کامل این فرآیند می‌تواند موجب بریک شدن دستگاه شما شود. اگر روش بالا به راحتی برای شما در دسترس نبود حتما روش بعدی را بخوانید اگر چه سخت اما احتمال بیشتری برای موفقیت دارید.
فلش کردن راهکار سخت اما موفق‌تر برگرداندن اندروید قبلی
متاسفانه باید بگویم در اکثر مواقع امکان استفاده از راه حل گفته شده در بخش اول وجود ندارد، در واقع اکثر کمپانی‌ها به دلایلی فایل قابل نصب سیستم عامل خود را منتشر نمی‌کنند. از این رو شما باید دستگاه خود را با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص به این کار فلش کنید.
بهترین راه برای دریافت فایل‌های لازم و هم‌چنین نحوه انجام این کار، استفاده از انجمن و یا گروه‌های مخصوص به این کار از جمله وب‌سایت XDA است.
دانگرید کردن اندروید
پیدا کردن یک رام اصلی (استوک رام) و قدیمی تلفن همراه، در اغلب موارد یک کار مشکل است. با این حال این بخش ساده‌ترین قسمت فرآیند دانگرید محسوب می‌شود.
دیگر نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اکثر سازندگان هنگام ارایه یک آپدیت برای اندروید، نسخه بوت‌لودر را نیز آپدیت می‌کنند. از این رو پیش از نصب نسخه قدیمی اندروید شما باید بوت لودر دستگاه را به حال قبلی برگردانید.
این کار به وسیله نرم‌افزارهای خاصی انجام می‌پذیرد. هم‌چنین ممکن است انجام این فرآیند نیاز به کارهای خاصی داشته باشد که هرگونه اشتباه در انجام آن‌ها موجب بریک شدن تلفن همراه خواهد شد.
برای فلش کردن رام دانلود شده، می‌توانید از نرم‌افزارهای مخصوص به این کار استفاده کنید. طرز کار و استفاده از این برنامه‌ها معمولا ساده بوده و در صورتی که مراحل را به ترتیب و دقیق دنبال کنید، هیچ مشکلی برای تلفن همراه شما پیش نخواهد آمد. با این حال پیش از انجام هر کاری آموزش‌های لازم برای استفاده از این برنامه‌ها را در محیط اینترنت یافته و طبق آن عمل کنید.
استفاده از کاستوم رام برای بازگشت به نسخه قبلی اندروید
اگر هنوز هم عزم نصب نسخه قدیم اندروید به جای نسخه جدید آن را روی گوشی خود دارید، می‌توانید از کاستوم رام‌ها استفاده کنید. کاستوم رام نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید است که توسط کاربرانی هم‌چون شما توسعه یافته است.
بازگشت به نسخه قبلی اندروید
در واقع بیش‌تر کاستوم رام‌ها را گروه‌های کوچک برنامه‌نویس منتشر و پشتیبانی می‌کنند. استفاده از کاستوم رام می‌تواند امکانات جدید اندروید را برای دستگاه‌های قدیمی به همراه داشته باشد، با این حال ممکن است به پایداری لازم برای استفاده مداوم نرسیده باشد.
نصب کاستوم رام موجب از بین رفتن گارانتی دستگاه شما می‌شود، بنابراین نصب آن بر روی دستگاه‌هایی که هنوز تحت گارانتی تولید کننده هستند به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود.
اگر از جمله کاربرانی هستید که از یک تلفن همراه محبوب و پرفروش استفاده می‌کنید، احتمالا تعداد زیادی کاستوم رام برای دستگاه شما وجود دارد. وب‌سایت XDA Developers می‌تواند منبع خوبی برای پیدا کردن این کاستوم رام‌ها و هم‌چنین نحوه استفاده از آن باشد.
تیم ساپا گپ هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده برای تلفن همراه شما هنگام فرآیند دانگرید ندارد. از این رو پیشنهاد می‌شود بدون تخصص لازم به هیچ وجه این کار را انجام ندهید.

arsham  

این راه حل خیلی سخته بعد من نمیخوام روت یا فلش بشه

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

متاسفانه امکانش نیست قربان , توصیه میکنیم در صورتی که قصد انجام این کار را نی زدارید به یک سخت افزار گوشی ان را بسپارید

arsham  

خیلی ممنونم از مشاوره ی کاملتون

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ممنون از شما دوست عزیز