برنامه های رایگان

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهبرنامه های رایگان
mshahedi83 3 سال قبل

سلام، ببخشید مدتی است که من متوجه شده ام که نباید از برنامه ها به صورت کرک شده استفاده کرد، برای همین تصمیم گرفتم که حداقل تعداد برنامه های کرک شده را کاهش دهم، تعدادی از آنها را که به آنها خیلی نیاز نداشتم، حذف کردم. به جای CorelDraw X7 برنامه Inkscape را نصب کردم، به جای Adobe Photoshop CS6 هم برنامه GIMP را نصب کردم. البته هنوز برنامه هایی مثل خود ویندوز ۱۰، مجموعه آفیس (ورد، پاورپوینت و …)، Infix PDF Editor و … هستند که از آنها به صورت کرک شده استفاده می کنم. اما دارم سعی می کنم که تعداد آنها را کاهش دهم. ببخشید در این لینک برنامه FlashBack Express معرفی شده است، برنامه سمت چپ نسخه Express است و برنامه سمت راست نسخه Pro، نسخه Pro که پولی است، چون نسخه هایی که در سایت های دیگر است کرک شده است، اما نسخه Express را نمی دانم، در سایت سافت سرا پرسیدم، گفتند پولی است، اما انگار در اینجا نوشته است، رایگان است. بعد خود برنامه را هم دانلود کردم، خدا را شکر با کیفیت خوبی ضبط می کند، امکان اضافه کردن افکت، متن و … را هم ندارد که خیلی به آنها نیازی ندارم. می خواستم بدانم این برنامه رایگان است؟ در قسمت About خود برنامه نوشته ۷ روز را دیدم، دقیقا نمی دانم، که چه چیزی نوشته بود، چون انگلیسی ام زیاد خوب نیست، اما آن نوشته ۷ روز هم کمی من را مضطرب کرد که شاید رایگان نباشد و تنها ۷ روز بتوان از آن به صورت رایگان استفاده کرد. اما هنگام اولین اجرا هم هیچ کدی از من نخواست.

بعد ببخشید برنامه Shotcut رایگان است، برنامه خوبی است، می توان بخش هایی از فیلم را کات کرد و یک عکس یا فیلم را بین فیلم قرار دارد، اگر هم عکس یا فیلم را در همان لاین که یک فیلم دیگر قرار دارد، بکشیم تا جایی که بخشی اش روی آن فیلم بیاید، با افکت محو شدن فیلم قبلی و کم کم ظاهر شدن فیلم یا عکس جدید نمایش داده می شود. می خواستم بدانم این برنامه چطور، رایگان است؟
همچنین برنامه Synfig Studio چطور رایگان است؟ (بعد ببخشید اگر این برنامه رایگان است، مجموعه فیلمی برای آموزش برنامه سراغ دارید که فارسی باشد؟)
بعد برنامه ای برای ویرایش PDF که رایگان باشد و بتوان با آن برنامه به PDF متن و عکس اضافه کرد و متن را ویرایش کرد، سراغ دارید؟)
بعد ببخشید خود برنامه Adobe Acrobat Reader DC که حجمی حدود ۸۰ مگابایت دارد و فقط برای نمایش فایل های PDF است، چطور رایگان است؟ (البته جلوی لینک دانلود این برنامه هم در سایت سافت ۹۸  (رایگان) را نوشته بود.)
برنامه VSCode را که به نظرم رایگان باشد، اما گفتم باز هم مطمئن شوم.
خود برنامه PotPlayer که برای نمایش فیلم به من معرفی کردید که انگار رایگان است (من این برنامه را از سایت سافت ۹۸ دانلود کردن و جلوی لینک آن (رایگان) را نوشته بود.)
ممنون می شوم در این زمینه راهنمایی کنید و اگر برنامه های رایگان خوبی می شناسید، معرفی کنید. ممنون.

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,

همانطور که ذکر کردید برنامه های پولی و رایگان زیادی در سطح اینترنت موجود است که دوستانی ان ها را کرک کرده و کاربران ایرانی و حتی خارجی زبان نیز به راحتی میتوانند از ان ها استفاده کنند به دلیل پرداخت سخت از داخل ایران این موضوع در ایران مشکلی ندارد اما همانطور که میدانید قابلیت های برنامه ها مختلف است و به عنوان مثال شاید جایگذین برنامه فوتوشاپ برنامه ای با ین امکانات دقیق نباشد به همین دلیل توصیه مکینم اول کارایی دقیق خود را بیان دارید ت امطابق با ان برنامه متناسبی به شما معرفی شود . 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی 

سلام، من با استفاده از برنامه های رایگان مشکلی ندارم، مثلا برنامه Blender بسیار برنامه خوب و قدرتمندی است که موتور رندر Cycles هم یکی از قدرتمندترین موتورهای رندر است. طوری که هم با کیفیت خوبی رندر می گیرد، هم اگر مثلا یک صحنه رندر گرفتنش با Cycles مدت ۳ ساعت طول بکشد، قطعا با موتورهای دیگر بیشتر طول می کشد، مثلا ۵ ساعت یا حتی بیشتر!
یا برنامه Inkscape خیلی برنامه خوب و قدرتمندی است و امکانات بسیار خوبی هم دارد و می شود هر فایل وکتوری را که می خواهید را طراحی کنید.

خلاصه اینکه من تصمیم گرفته ام تا حد امکان از برنامه های رایگان استفاده کنم، مثلا برنامه GIMP برنامه خوب و قدرتمندی است که کار من را راه می اندازد.
من بیشتر سوالم این بود که برنامه FlashBack Express یا برنامه Adobe Acrobat Reader DC (که حجمی حدود ۸۰ مگابایت دارد)، رایگان است؟
آن وقت ببخشید برای ویرایش فایل های PDF (که امکان ویرایش متن و تغییر عکس یا افزودن عکس را داشته باشد) یک برنامه رایگان می شناسید؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

درسته دوست عزیز نرم افزار مثل Blender یکی از بهترین و کارآمد ترین نرم افزار های رندرینگ سه بعدی میباشد و رایگان است
نرم افزاری که در قسمت اول سوال فرمودید نیز پولی میباشد و به شما یک تایم ۷ روزه برای تست میدهد و بعد از آن از کار می افتد
برنامه Adobe Acrobat Reader DC و PotPlayer نیز رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد
اما نرم افزار های ادیت PDF معمولا پولی میباشد و نیاز به کرک دارد
پیشنهاد ما این است که شما میتوانید بدون اینکه مشکلی برای سیستم شما ایجاد شود از نرم افزار های کرک استفاده فرمایید به شرطی که نرم افزار شما از سایت های معتبر ایرانی دانلود شود
در حالت کلی از هر نرم افزاری که میخواهید با خیال راحت استفاده فرمایید و نگران کرک ها نباشید و نرم افزار هایی که نیاز به کرک دارد را در صورت نیاز نصب فرمایید
چند سایت معتبر برای دانلود نرم افزار های کرک شده
Soft98.ir (پیشنهادی ساپاگپ)
Downloadha.com (پیشنهادی ساپاگپ)
Download.ir
Yasdl.com
Sarzamindownload.com
 
 

ممنون، ببخشید واقعا FlashBack Express رایگان نیست؟! اگر صفحه را اسکرول کنید و به پایین بیاید، دو گزینه برای دانلود می بینید، من گزینه سمت چپ را می گویم. آخر الآن بیشتر از هفت روز است که من دارم از این برنامه استفاده می کنم و مشکلی هم ندارد. فقط یکبار خطای لایسنس داد، که وقتی به اینترنت متصل شدم و برنامه را باز کردم دیگر خطا نداد. بببخشید در لینک زیر انگار نوشته است رایگان است:
https://www.flashbackrecorder.com/support/fb5/licensing/is-flashback-express-really-free/

من در لینک زیر هم دیده بودم که این برنامه رایگان است:
https://aftab.cc/article/1513-BB-FlashBack-Express%D8%9B-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B6%D8%A8%D8%B7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-(The-Best-Free-Screen-Video-Recorder)

ببخشید اگر این برنامه رایگان نیست، پس یک برنامه برای ضبط صفحه نمایش که رایگان باشد، معرفی کنید. ممنون. (البته مثلا OBS Studio هم هست، اما با کیفیت خوبی ضبط نمی کند، حالا نمی دانم می شود کیفیتش را بالا برد یا نه.)

بعد ببخشید برنامه ای که در لینک زیر است رایگان است؟ چون من شنیده بودم IDM نیز رایگان نیست، پس برای دانلود منیجر هم دنبال یک برنامه رایگان می گشتم که برنامه زیر را در سایت سافت ۹۸ پیدا کردم.
https://soft98.ir/internet/download-manager/14961-free-download-manager.html

ممنون، که اینقدر صبور بودید و به سوالات من پاسخ دادید.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

برنامه FlashBack Express رایگان اما اگر میخواهید از تمام امکانات استفاده کنید مانند بالا بردن کیفیت رکورد و یا ادیت باید نسخه Pro را نصب فرمایید
برنامه OBS یکی از حرفه ای ترین نرم افزار ها برای مدیریت پخش و استریم و رکورد میباشد
و نرم افزار IDM نیز رایگان نمیباشد و نیاز به کرک دارد
نرم افزار IDM نسخه کرک شده را از سایت YasDl دانلود فرمایید و کرک شماره ۳ را نصب فرمایید