بوتیبل کردن فلش

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهبوتیبل کردن فلش
Farshidm 4 سال قبل

با عرض سلام و خسته نباشید با زحمتهای ما به شما…
ببخشید من فایل ویندوز ۱۰ رو دانلود کردم برای بوتیبل کردن فلش مموری و نصب روی لپ تاپ. ولی متاسفانه هنگام بوتیبل کردن فلش ارور میزنه و نمیشه با نرم افزار رفوس.ولی با یه نرم افزار دیگه این کارو انجام دادم شدولی احساس کردم کامل نشد. بعد که رفتم برای نصب ویندوز و تنظیمات بوت رو روی فلش مموری قرار دادم و وارد نصب ویندوز شدم خطا میزد که فایلی روی فلش برای نصب ویندوز نیست. ممنون میشم کمکم کنید….

2 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
 
ما به شما توصیه میکنیم کامل فلش را پاک کرده و یک دفعه دیگر طبق اموزش ما که در لینک پایین ان را برای شما قرار میدهیم از اول ,مرحله به مرحله پیش بروید . 
به احتمال ۹۰% مشکل شما رفع خواهد شد .
اموزش برنامه rufus : لینک 
 
باتشکر,
تبم پشتیبانی

باسلام دوباره. آقا من فقط مشکل گرافیک دارم.قبلا هم بهتون گفتم لپ تاپم دوتا گرافیک r7 و r8 داره. متاسفانه تمام بازی هارو با گرافیک پایین تر اجرا میکنه.هردو گرافیک رو هم بروزرسانی کردم ولی باز جواب نداد. توی قسمت تنظیم روی بالاترین اجرا هم رفتم و تنظیم کردم باز جواب نداد.ویندوز عوض کردم باز با اینترنت بروزرسانی کردم درایورهارو باز هم جواب نداد. شما ی راه حل دقیق نمیتونید بهم بگید لطفا؟ ممنون میشم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
 
همه سیستم ها دو کارت گرافیک را دارا می باشند , یک کارت گرافیک که در cpu  می باشد که ضعیف تر است و کارت گرافیک دیگر در کیت کارت گرافیک می باشد . اخرین لینکی که در این پرسش شما برایتان ارسال کردیم , درایور کارت گرافیک سیستم شما بوده است که توانستیم ان را مطابق با سیستم شما برایتان قرار دهیم , ایا شما موفق به نصب ان شده اید یا خیر ؟ 
 
باتشکر , 
تیم پشتیبانی