بوی سوختگی از لب تاب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاربوی سوختگی از لب تاب
عرفان 4 سال قبل

با سلام من ۶ ماه پیش یک لب تاب خریداری کرده بودم با انجام کارهای نسبتاً سنگین زیاد داغ نمیشد و هیچ بویی نمی‌داد بعد چند ماه استفاده با انجام کار های نیم سنگین داغ میشه و پس از یک ربع استفاده ازش یک بوی سوختگی پلاستیک نسبتاً خفیف حس میشه بنظر شما چرا اینطوری میشه؟ و برای رفع آن باید چیکار کنم؟

سلام دمای cpu ۶۰ درجه میباشد از کول پد استفاده نمیکنم و از نرم افزار ps برای طراحی عکس های سه بعدی زیاد استفاده میکنم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دمای بین ۷۰ تا ۸۰ نیز برای سی پی یو طبیعی است و بوی که شما فرمودید احتمالا به دلیل نو بودن دستگاه است و احتمالا طبیعی است اما اگر حس میکنید غیر طبیعی میباشد باید به نمایندگی مربوطه مراجعه فرمایید تا سیستم شما را از نزدیک برسی کنند

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

حتما مطمن شوید دوست عزیز که از فن های خنک کننده استفاده میکنید سپس دمای کیس را بررسی کنید و نتیجه را به ما در قسم تکامنت بیان دارید سپس جهت بررسی بیشتر مشخصات دقیق سیستم خود و همچنین کار سنگینی که با سیستم انجام میدهید را برای ما ذکر کنید قربان . 
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.