تاخیر در هارد پس از نصب با کدی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارتاخیر در هارد پس از نصب با کدی
محمد جواد 3 سال قبل

سلام دوستان
پس از نصب SSD روی لپ تاپ، هارد اصلی لپ تاپ رو با کدی یا براکت جای درایو نوری قرار دادم ولی مشکلی که داره اینه پس از هر بار خاموش روشن شدن لپ تاپ برای اولین بار در لود فایل ها و پوشه ها تاخیر داره و باید وارد پوشه ها که میشم هر پوشه ای که گیر کنه اجازه بدم حدود دو دقیقه تا فایل ها لود بشه و بعدش دیگه درست میشه و دیگه تاخیری حتی در درایو های دیگه وجود نداره تا باز دوباره خاموش روشن کنم و این جریان ادامه داره
ولی با باکس های اکسترنال هارد رو به لپ تاپ وصل میکنم هیچ مشکلی نداره و تاخیری نداره
احتمال میدادم مشکل از کدی باشه که کدی هم عوض کردم ولی درست نشد
این نکته ام بگم که زمانی ک لپ تاپ روشن میشه تا وارد پوشه های هارد نشم این فرایند لود شدن شروع نمیشه و اینجور نیست که ده دقیقه بهش زمان بدم تا دیگه تاخیری نداشته باشه. پس از روشن شدن هر وقتی که وارد پوشه ها میشم با این تاخیر روبرو میشم و پس از این تاخیر دیگه درست میشه
اگر میتونید راهنماییم کنید این مشکل رو حل کنم
خیلی ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ابتدا خدمتتون عارضیم که در هر صورت این مشکل رو خواهید داشت، ما تنها میتونیم راه هایی رو برای کم کردن این مشکل بگیم. تعویض کدی رو که خودتون انجام دادید. در کل نصب ssd این مشکل رو داره روی لپ تاپ های قدیمی، اما راهایی برای کم کردنش هست. 
میتونید جای هارد و ssd رو عوض کنید و ببینید آیا مشکل رفع میشه یا نه. اگر نشد به احتمال زیاد بهتر میشه. البته که اگر بخواید ssd رو با کدی وصل کنید به یه تبدیل دیگه هم احتیاج خواهید داشت.
پس از اون تنظیمات بوت رو بررسی بفرمایید که مشکلی توی استارت آپ نداشته باشه.
و بعد از اون هم توی task manager وارد startup بشید و مطمئن بشید که file manager و بقیه سرویس های ضروری ران میشن.
 
How to change Windows 10 startup programs
How to change Windows 10 startup programs
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی