رفع ارور your hardware sistem have changed . Please reboot your computer for these changes to take effect

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاررفع ارور your hardware sistem have changed . Please reboot your computer for these changes to take effect
Neda 4 سال قبل

من امروز روی لب تاپم ویندوز ۱۰ نصب کردم
ولی مینویسه your hardware sistem have changed . Please reboot your computer for these changes to take effect .

abmi  

ریستارت کن

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر پس از راه اندازی سیستم ویندوزی تان با خطای Your hardware settings have changed. Please reboot your computer for these changes to take effect مواجه هستید، راه حل های ساده این پست می تواند به شما در رفع مشکل کمک کند. این پیام می تواند حتی پس از نصب ویندوز ۱۰ ، به ویژه در سیستم هایی که کارت گرافیک AMD دارند ، ظاهر شود.خطای Your hardware settings have changed. Please reboot your computer for these changes to take effect . آموزشگاه رایگان خوش آموز

Rollback your video/graphics card driver
برای Rollback کردن درایور کارت گرافیک به نسخه قبلی کافیست که به کنسول Device Manager ویندوز وارد شوید و سپس Display adapters رفته و روی درایور کارت گرافیک مورد نظر کلیک راست کرده و Properties بگیرید:

رفع ارور NVIDIA Share Not Responding . آموزشگاه رایگان خوش آموز

به تب Driver رفته و دکمه Roll Back Driver را کلیک کنید.

رفع ارور NVIDIA Share Not Responding . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پیغام تایید را Yes کرده و OK کنید.
سپس سیستم تان را ریستارت کرده و وضعیت ارور را بررسی کنید.

Uninstall and reinstall the video/graphics card driver
یکی از دلایل خطای مذکور، درایور کارت گرافیک قدیمی، خراب، منسوخ و یا ناسازگار می باشد. از این رو باید درایور درست و بروز شده را در سیستم تان نصب کنید.
درایور موجود را از سیستم تان uninstall کرده و درایور جدید را نصب کنید. برای این منظور می توانید به طریق زیر عمل کنید:
در این روش از ابزار DDU یا Display Driver Uninstaller برای حذف درایور کارت گرافیک استفاده می کنیم تا درایور به طور کامل از سیستم شما حذف شود.
در گام نخست Run را باز کرده و دستور appwiz.cpl را وارد و Enter کنید.
بدین ترتیب پنجره Programs and Features باز خواهد شد. در این پنجره لیست کاملی از نرم افزارهایی که در سیستم تان نصب کرده اید را مشاهده می کنید. از لیست برنامه های نصب شده، فقط برنامه هایی که مربوط به درایور کارت گرافیک تان هستند را انتخاب و uninstall کنید.
پس از حذف، دوباره به کنسول Device manager بروید و به قسمت Display Adapters رفته و درایور گرافیک سیستم تان را یافته و روی آن دابل کلیک کنید تا فرم تنظیمات این درایور باز شود.
سپس به تب Driver رفته و دکمه uninstall را کلیک کنید.

رفع ارور Default Radeon WattMan settings have been restored due to unexpected system failure . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پیغام تایید حذف را هم ok یا uninstall کنید.

رفع ارور Default Radeon WattMan settings have been restored due to unexpected system failure . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حالا برای uninstall کردن کامل درایور کارت گرافیک ابزار Display Driver Uninstaller را دانلود کنید و پس از دانلود آن را دکمه Clean and Restart (highly recommended) را کلیک کنید.
پس از آن سیستم شما به صورت خودکار ریستارت شده و فرآیند حذف درایور به طور کامل انجام می شود.

رفع ارور Default Radeon WattMan settings have been restored due to unexpected system failure . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حال می توانید به وب سایت سازنده کارت گرافیک سیستم تان بروید رفته و درایور کارت گرافیک مناسب، جدید و سازگار با مدل سخت افزار کارت گرافیک و نسخه ویندوز را دانلود و در سیستم تان نصب کنید. روش دیگر این است که از هر طریقی که بدان اشراف دارید اقدام به آپدیت درایور کارت گرافیک در سیستم تان کنید. چنانچه با این روشها آشنایی ندارید می توانید از لینکهای زیر کمک بگیرید ولی بهترین روش، وارد شدن به وب سایت سازنده کارت گرافیک می باشد و درایور مناسب را خودتان دانلود و طبق روش توضیح داده شده، آن را نصب کنید.
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.