حدف اتوماتیک اطلاعات فلش بعد از وصل به لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارحدف اتوماتیک اطلاعات فلش بعد از وصل به لپ تاپ
حسین محمدزاده 4 سال قبل

سلام،من فلشمو به لپ تاپم وارد کردم اول حجم ازلاعات در فلش رو نشون داد ولی هنگام باز کردن نوشت folder is empty دوباره فلشمو دراوردم و وصل کردم ولی اینبار هم حجم رو کلا خالی نشون میده و همم اون folder is empty رو نشون میده،از طریق cmd و folder option هم کداشو زدم ولی باز هیچی نمیاره،لطفا راهنمایی کنید چگونه این مشکل رو حل کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
ممکن است قربان  فلش ویروسی شده باشد لطفا یک مرتبه فلش را بر روی یک سیستم دیگر مورد امتحان قرار داده و بررسی کنید ایا اطلاعات به کلی حذف شده اند یا خیر؟ درصورتی که به کلی اطلاعات حذف شده اند یک مرتبه باید فلش را کامل فرمت کنید و مجددا استفاده کنید , اما اگر به اطلاعات نیاز دارید بدون فرمت کردن باید به روش سخت افزاری اطلاعات را باز گردانید به این منظور باید فلش خود را به یک متخصص در زمینه سخت افزار سپرده تا اطلاعات ریکاوری شود , به هیچ عنوان از نرم افزار استفاده کنید . 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.