حذف ایمیل یاهو

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهحذف ایمیل یاهو
مریم شیروانی 4 سال قبل

سلام وقت بخیر. من اشتباهی یک ایمیلی در یاهو فرستادم و خیلی هم ضروری هست که باید حذف کنم اگر میتونید لطفا کمکم کنید که چکار کنم آن را حذف کنم؟؟ 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
ممکن است شما هم بعد از ارسال ایمیل متوجه غلط تایپی خود و یا مشکلی در ایمیل ارسال شده شوید یا حتی از فرستادن ایمیل خود پشیمان شده باشید. اگر از کاربران جیمیل هستید، این سایت ویژگی جدیدی را برای کاربران عرضه کرده است که می توانید به کمک آن ایمیل خود را بعد از ارسال لغو کنید و یا آن را تغییر دهید. اگر شما هم حساب کاربری جیمیل یا یاهو دارید توصیه می کنیم گزینه Undo Send را در حساب کاربری خود فعال کنید
 
ویرایش و برگرداندن ایمیل ارسال شده در جیمیل
برای برگرداندن ایمیل ارسال شده در جیمیل ابتدا وارد حساب کاربری جیمیل خود شوید.
در بالای صفحه روی بخش چرخ دنده کلیک کنید و گزینه Mail Settings را انتخاب نمایید.
وارد بخش General شوید و از میان گزینه های موجود گزینه Undo Send را انتخاب کرده و روی به روی آن گزینه Enable را انتخاب نمایید.
 

 

با استفاده از گزینه  Save Changes  تغییرات را ذخیره کنید . با انجام این مراحل گزینه Undo فعال می شود که پس از ارسال ایمیل می توانید طبق مدت زمانی که انتخاب کرده اید ایمیل را لغو کنید. برای مشخص کردن زمان Undo برای ویرایش ایمیل پس از ارسال مراحل زیر را طی کنید :
مجددا وارد بخش Mail Settings شوید و مسیرUndo Send  < General را طی کنید.
در بخش Undo Send یکی از زمان های موجود را انتخاب و تغییرات را ذخیره کنید.
 
 

 

بدین ترتیب بعد از ارسال ایمیل پیغامی مبنی بر اینکه شما طی مدت زمانی که انتخاب کردید می توانید ایمیل خود را لغو کنید را مشاهده می کنید.

 
ویرایش ایمیل ارسال شده در یاهو
متاسفانه در یاهو شما امکان برگشت و ویرایش ایمیل پس از ارسال را ندارید. ممکن است یاهو نیز در آینده گزینه ای با عنوان Undo Send را برای کاربرانش در اختیار بگذارد که مانند ارسال ایمیل در جیمیل بتوانند پس از ارسال ایمیل خود آن را لغو کنند اما در حال حاضر چنین گزینه ای تنها در جیمیل قابل استفاده است.
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی