بوق زدن سیستم هنگام روشن شدن

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاربوق زدن سیستم هنگام روشن شدن
اروین 3 سال قبل

با سلام من به مدت دو هفته خانه نبودم و از کامپیوتر هیج استفاده ای نکردم تا پریروز که برگشتم کامپیوتر کند شده بود درست کار نمیکرد و حتی یبار بلو اسکرین نشون داد از شدت هنگ اما دیروز درست شد و کامپیوتر داشت راحت کار میکرد تا امروز صبح که اومدم روشنش کنم روشن نمیشد و بوق میزد بوقش هم به این صورت هست ۱ بوق طولانی ۳ بوق کوتاه  مدت زیاد مکث و ۱ بوق      مادربوردمم ایسوس z390-plus است

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ابتدا بخاطر تاخیری که پیش آمد معذرت میخواهیم،
این بوق میتواند به دو دلیل باشد:
۱- کارت گرافیک قابل شناسایی نیست.
کارت گرافیک ممکنه ریسیت شده باشه و یا مشکلی براش پیش اومده باشه. اگر سی پی یوتون گرافیک آن بورد داره یه تصویر ازش بگیرید ببینید تصویر دارید یا نه که بفهمید مشکل از کجاست.
۲- سیستم در حال تست کردن DRAM refresh میباشد.
DRAM refresh شما پس از تست با خطه مواجه میشود.
اگر دوتا رم دارید یکی یکی برشون دارید ببینید مشکل هنوز هم وجود داره با یک رم یا نه. اگر یه رم دارید پیشنهاد میشه یه رم پیدا کنید و تست کنید رم رو. اگر مشکلی داشت بهتره ببرید سیستمو متخصص ببینه، ممکنه مشکل از خود اسلاتای مادربرد باشه.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی